Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Spisak javnih ličnosti potpisnika proglasa "Preokret"

Komentari (237) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 11 novembar 2011 00:58
N.N.
Slatko se nasmejem kad čujem da neko kaže "intelektualci" potpisali proglas preokret. Oni su sve samo nisu intelektualci.
Preporuke:
384
17
2 petak, 11 novembar 2011 00:58
Predrag, Holandija
Uf, sve jake licnosti. Prodali se trecerazredni glumci i pisci.
Preporuke:
348
16
3 petak, 11 novembar 2011 01:06
Pukovnikov učenik
Težak je život javnih ličnosti i umetnika, ne može srpska bagra da ih razume, pa moraju da se prijavljuju na spisak za donacije. 'Ajde deder da vidimo pored svakog imena i cifru, u dolarima naravno, mogao bi i ja da se prijavim za preokretanje, glumio sam zeku u školskoj predstavi i svi su mi posle govorili kako sam bio najbolji zec.. A umem i da se preokrećem na koju god stranu hoćete, kladim se da sam okretniji od Nikolice Koje...
Preporuke:
308
9
4 petak, 11 novembar 2011 01:07
Jelena
Najobicnija interesna grupa.Ko ovde vidi autoritet,sve su to negativni ekstremi koje dobro placa imperija.
Preporuke:
277
9
5 petak, 11 novembar 2011 01:11
zahvalan
Hvala LDP-u. Nije loše videti ih ovako sve na jednom mestu.
Preporuke:
353
10
6 petak, 11 novembar 2011 01:11
A.Đ.
Nema Milke Canić pa ne mogu da podržim ovaj spisak, ali gle eno ga Milojko Pantić "dve stvari red,rad i disciplina", urnebesno. Ako je ovo sve što su za pare mogli da navataju nisu baš uspešni. Jedini pravi intelektualac tu je Ratko Božović i stvarno mi nije jasno kako su njega uspeli da prevare, kad sam ga slušao pre nekoliko nedelja na Studiu B i rekao je da nas EU nepodnošljivo i neprekidno ucenjuje.
Preporuke:
209
10
7 petak, 11 novembar 2011 01:12
drago.ca
Kratak spisak šta ne gledati i šta ne čitati.
Preporuke:
264
6
8 petak, 11 novembar 2011 01:13
Observantes
Školovani ljudi, nema šta. Ostvareni, kada je karijera u pitanju a samo „za trenutak su izašli iz svojih radionica, kabineta, ateljea i laboratorija...“ da prosvetle ovaj narod? Ma objavite ceo spisak, bre. Inače je spisak in- validan. Najbolje je to što su u oni srpskom narodu samo trenutak!
Preporuke:
192
5
9 petak, 11 novembar 2011 01:15
Biljana Nikolić
78 jadnih ličnosti koje su se javno osramotile.
Preporuke:
302
10
10 petak, 11 novembar 2011 01:16
Dragan
kako ono narodma poslovoca kaže... "svi mućci u jednu korpu" ili tako nekako...
Preporuke:
220
7
11 petak, 11 novembar 2011 01:40
!!!
Da mi je samo znati ko je od njih imao partijske knjižice?
Preporuke:
178
7
12 petak, 11 novembar 2011 01:49
bojan
zalostan spisak ljudi
Preporuke:
184
8
13 petak, 11 novembar 2011 01:52
šuntavilo
Ona narodna "sve po spisku" dobija na znacaju..
Preporuke:
211
5
14 petak, 11 novembar 2011 01:59
uzgred
A za to vreme Čedina gospoja, novopečena tajkunica, otvara mlin u Subotici.
http://www.pravda.rs/2011/11/09/supruga-cede-jovanovica-otvorila-mlin/
Preporuke:
199
7
15 petak, 11 novembar 2011 02:14
umetnici od kartona
"maestra Suzana Kostić, dirigent i profesorka Univerziteta u Nišu"

Maestra !?! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahhaaaaaaaa ...!!! Genijalno!
Preporuke:
219
6
16 petak, 11 novembar 2011 02:27
ja
77 potpisa. Nisu uspeli cak ni po jedan za svaki dan bombardovanja da skupe. Pateticna grupica.
Preporuke:
166
6
17 petak, 11 novembar 2011 02:34
Danilo
Hvala na spisku,zapamticemo ga.

Samo,nije ovo spisak javnih licnosti,nego spisak javne sramote,spskog kukolja,ili bolje reci Europejaca koji napustise srpsku naciju,koji za saku dolara ili evra prodaju srpsku teritoriju,srpski narod,srpsku djecu i to bez imalo stida i bez icega ljudskog.

Jeste li potpisali inicijativu da se ispita ko je zivim Srbima vadio organe?Niste,naravno da niste,Srbi vas ne zanimaju,vi bi da Siptarima poklonite srpsku teritoriju i narod za nekoliko gajbi evropske magle i evra.

S kojim pravom,gospodo,vi prodajete srpsku zemlju i narod,ko vas je ovlastio za to,znate li vi da krsite Ustav drzave Srbije?

Pravi srpski intelektualci,pisci,pjesnici,tokom cijele srpske istorije bili su svjetionici i budilnici srpske nacionalne svijesti,borci za srpske interese,a izdajnici su bili olos i ono najgore sto postoji u srpskom narodu.

Lako vam je da se sepurite po Beogradu i Srbiji,dodjite malo u posjetu nama u Republiku Srpsku,pristojno cemo vas docekati.
Preporuke:
216
9
18 petak, 11 novembar 2011 02:39
Nele
A sad svakom po bananu, pa kod Vuka Bojovića.
Preporuke:
202
7
19 petak, 11 novembar 2011 03:17
Vlada
E ako nas ovo drustvo bude vodilo u "svetlu buducnost" crno nam se pise.

Nego nesto drugo me interesuje. Sta mislite, kada bi se ova sarena druzina kojim slucajem nasla na jednom mestu, koliko vremena bi im vremena trebalo da se potuku?
Preporuke:
106
3
20 petak, 11 novembar 2011 03:28
Vlada
Pade mi u medjuvremenu jos nesto na pamet.
Zamislite da ovo drustvo, nekim slucajem (nesretnim) dobije mandat da sastavlja vladu.
Ko bi koji resor dobio?

Ceda ni jedan (on bi bio predsednik drzave).
Vuk zna se, ministar inostranih dela, zbog izvrsnog poznavanja engleskog jezika (znate ono babe i zabe).
Miljojko Pantic ili ministar sporta ili bar direktor televizije u koju bi uveo obe one stvari za koje se zalaze (red, rad i disciplina)
Itd.
Vlada bi verovatno brojala 78 ministarstava ili mozda samo 10 ministarstava ali bi svako od njih imalo po 8 minstara i dva od po 7.
Preporuke:
109
3
21 petak, 11 novembar 2011 03:38
Uskokovic Sasa
Kada vidite ovakav spisak znate sa sigurnoscu za koga necete glasati. Novinari cije tekstove niko ne cita. Uzmimo za primer Boska Jaksica, njegove tekstove u Politici cita i komentarise veoma mali broj ljudi a on je jos najcitaniji novinar sa ovog spiska. O ljudima kao sto su Dinko Gruhonjic ili Nadezda Gace mislim da ne treba ni trositi reci. Voditelj Predrag Sarapa je tek posebna prica, da je ovo normalna drzava on bi televiziju mogao da vidi samo na slici. Milojko Pantic... da podsetim da je pred prosle izbore u svojoj sportskoj emisiji klekao i molio ljude da ne glasaju za odredjene stranke. O ovima iz nevladinog sektora ne bih sada. Ipak, moram da izrazim zaljenje sto se na ovom spisku naslo nekoliko istinskih velikih umetnika. Bora Todorovic, Seka Sabljic, Nikola Kojo i reziser Goran Markovic. Ti ljudi su, bez ikakve dileme, dali puno glumi i reziji. Veliki umetnici ali mali ljudi.
Preporuke:
166
4
22 petak, 11 novembar 2011 03:58
Vlada
A Zika Kovacevic, pa gde je on.
Latinka tu a njega nema, kako to?

Pa njih dvoje su nas vodili u proslu "svetlu buducnost" red je da bar budu sa onima koji nas vode u ovu.

Oni bar imaju iskustva u tome a i mogu koji korisan savet da daju, ako im neko prethodno objasni gde se nalaze.
Preporuke:
96
12
23 petak, 11 novembar 2011 05:20
Cmok Toronto
Ako lista nema broj ispred imena onda,holivudski se ide po azbučnom redu.
Ovako Čeda vodi stado.
Ps.Da stave broj posle imena ,koliko $ imaju godišnje..
Možda bi i vredelo nečemu...
Očigledno teraju inata.Ili ga nemaju.
Preporuke:
93
2
24 petak, 11 novembar 2011 05:36
Milos
Razocarala me Seka Sabljic,Mira Karanovic i Nikola Djuricko.Za Nikolu Koja sam znao da nema obraza.
Preporuke:
128
8
25 petak, 11 novembar 2011 05:50
Dragomir
Ovaj spisak treba obavezno cuvati za neka bolja vremena.
Preporuke:
164
5
26 petak, 11 novembar 2011 06:11
kosanka
I laiku je odmah jasno cim vidi imena potpisnika
"Preokreta".To su nasi "intelektualci".E Srbijo
zemljo,sta si docekala?Ovaj spisak treba fotokopirati i ostaviti za buduca pokolenja.Sramno
i zalosno,tko nas predstavlja u umetnosti,kulturi
i ostalim delatnostima.
Preporuke:
110
3
27 petak, 11 novembar 2011 06:18
Marko
Spisak necastivih. Uvijek kroz nasu istoriju njih je bilo ali smo uvije uspjevali izaci na kraj sa njima, nadam se i ovaj put.
Preporuke:
113
2
28 petak, 11 novembar 2011 06:43
Aleksandar
Umro sam od smeha kad sam procitao ime Milojko Pantic.
Preporuke:
138
2
29 petak, 11 novembar 2011 06:49
Marko Milojkic
Ovaj spisak treba sacuvati. Neka buduca pokoljenja znaju ko su bili izdajnici. Osim toga ,nadam se, da ce novim pobednicima na buducim izborima ovaj spisak dobro doci da ove prodane duse eliminise iz javnog i politickog zivota Srbije. Neke treba i uhapsiti a neke proteratii iz Srbije(vratiti ih njihovim mentorima).
Preporuke:
118
2
30 petak, 11 novembar 2011 07:02
Istok
Ko su ovi ljudi?
Ko je cuo za njih?
Sta su oni ucinili za Srpski Narod?
Da li su ginuli oni i njihova deca?
Da li su ostavili kakvu zaduzbinu Srpskom Narodu?Koje su njihove stvarne zasluge prema Srpskom
Narodu?
Ili ih je Ceda-Peda -Beda proglasio javnim licnostima?
Cije li su oni javne licnosti?
Sigurno ne Srpskog Naroda
Ko ih placa i koliko?
Da Srpskom Narodu otimaju- unistavaju pozitivnu energiju toliko potrebnu da opstane.
Svaka druga osoba je u Srbiji pod depresijom.

Ali Mi svi ostali a nas je 99% smo protivu- neka su oni za. Psi laju a karavan prolazi.

Ni rimska, ni turska, ni austrougarska, ni nemacka ni ova ameroeuropejska nam ne mogu oteti zemlju i korene ako im ne dozvolimo.
Mi nedamo nase Kosovo i nasu Metohiju. Mi ne zelimo da budemo tikve bez korena. A ova gospoda nek izvole. Otvorite im vrata da izadju ako se sa ostalih 99% ne slazu. Oni i onako nemaju korene da ih drze. Oni su bez korena.
U Srpskom ima jedna rece. Napolje.
Preporuke:
122
6
31 petak, 11 novembar 2011 07:12
milan jagodinac
Koliko potpisa,toliko glasova na prestojecim izborima za Cedu ivecitog gubitnika VUKA.
Preporuke:
100
2
32 petak, 11 novembar 2011 07:37
Vide Daničić
Odličan prilog! Ovaj spisak nikogovića najbolji je dokaz protiv tzv. "preokreta". Osnovna ideja tog tzv. "preokreta" jeste odricanje Srbalja od sebe samih. A to neće proći. No, dobro je da znamo koja to kvazi elita radi protiv Srbalja i Srbije, protiv države Srbije, naroda i srbske porodice. A dobro je da znaju i njihovi potomci.
Preporuke:
101
2
33 petak, 11 novembar 2011 07:41
Učeni ljudi
Moja baba je s pravom i poštovanjem govorila o svakom ko je onda bio "učen", ali, da je živa, danas bi, sa svojom zdravom seljačkom pameću, rekla da su samo učene budale veće budale od budala neznalica.Kad god pročitam, ili slušam, šta neko od "učenih" priča, p0mislim koliko je bio u pravu Mao Ce Tung što je sve takve slao na godinu-dve na selo, i u fabrike i rudnike, da vide kako se hleb zarađuje i šta je stvarni život, za razliku od raznoraznih "prijema", "performansa", "parti", i drugih džabolebaških filozofiranja.
Preporuke:
102
5
34 petak, 11 novembar 2011 07:52
Simić Manojlo
Pametni srpski Narod više ne može da podnosi podvale, i "Preokret" će da prihvati tako, što će
ovaj spisak da okrene naopako.
Na ovom spisku se nalaze glavne, ali ne i sve
moralne nakaze Srbije ljeta gospodnjeg 2011-og.
Zato bi spisak trebalo proširiti.
Preporuke:
90
1
35 petak, 11 novembar 2011 07:54
Snežana Milić
Svi sa državnih jasala.
Ima li ovde neki nezadovoljan poslom?
Hoće li neko da se ispiše ili će spisak da raste?
Koliko plaćate da se i ja upišem?
Idete po Srbiji,krenite sa Kosova i Metohije, ali prvo navrtaite kod Tačija i U risel, možda u Hag, da čujemo šta kažu prijatelji Srbije.
Baš vas se nakupilo, ko buva.
Jadnog spiska.
Sve suva inteligencija.
Prvih 11-toro mogli di da vode LGBT paradu!
Preporuke:
97
1
36 petak, 11 novembar 2011 07:57
kole 1
Da nije par zabludelih, može biti senilnih, lista bi bila potpuna, ovako neka im svevišnji bude u pomoći jer ne znaju šta rade.Može biti da im i oprosti
Preporuke:
72
3
37 petak, 11 novembar 2011 08:00
Joksimović Tašana
Sirotinjo u glavu, Srbiji si teška.
Čekamo reakciju sa barikada.
Kako da nisu potpisali pregovarači?
Ne vidim Borka i Gorana.
Kada će Lihtova i Nikolić da potpišu?
Šaljite u ambasade, Ivek Vejnovićse žuri.
Otkud Jakšići Miša Brkić na spisku, baš sam se iznenadila za njia dvojicu.
Da li čitaju proglas ili potpisuju na poverenje?
Kako lepo izgleda deo NOVE VLADE i skupštine, aplaudiramo po dupetu!
Preporuke:
69
3
38 petak, 11 novembar 2011 08:28
Velevester
Aufšten! Ovo je jedan impozantan spisak prijatelja evropskog belog čoveka! U osnovi proglasa "Umkehrung" stoje duboki naučni uvidi Di noje zerbiše gešihtšrajbung šule na čelu sa doktorkom Ćirilkom fon Kuglšrajber! Srce mi se cepa dok gledam kako na severu Kosova golobradi nemački mladići u uniformama brane evropske vrednosti reda, rada i discipline! Međutim, nadu mi ulivaju ovi srpski kamarati, koji predstavljaju prethodnicu našeg drang nah osten. Pored mog čeda, tu je i stari prijatelj Volf, kao i autor Dnevnika Marte Koen koji se hrabro suprotstavio Dnevniku Ane Frank - što je onda kulminiralo, prirodno, u romanu Majn Kampf! Ali ne, to nije samo tvoj kampf, dragi prijatelju, to je kampf sviju nas, i frau fon Kuglšrajber i mog čeda i Volfa i mojih golobradih plavih nabildovanih mladića pod šlemovima, u maskirnim uniformama i sa pendrecima u rukama! To je i majn kampf, prijatelji!
Preporuke:
85
2
39 petak, 11 novembar 2011 08:39
Sara
Sve biser do bisera!
Preporuke:
68
2
40 petak, 11 novembar 2011 08:41
Toma
Ma, niste morali da objavljujete spisak. Srbija vas zna i bez spiska.
Preporuke:
84
2
41 petak, 11 novembar 2011 08:46
Ivan Drobnjak
Milojko Pantić...

na spisku su dva Jovanovića - Čedomir Jovanović i Sonja Biserko.
Preporuke:
86
4
42 petak, 11 novembar 2011 09:11
Pele
Od navedenih je najveći intelektualac Sarapa, koji je u emisiju pozvao gosta koga je predstavio kao sina toga gosta.

Neki su se, makar u mojim očima, obrukali do kraja života, i potpuno obezvredili svoj rad u oblasti u kojoj su nešto u životu ostvarili.
Preporuke:
87
3
43 petak, 11 novembar 2011 09:19
Minus 273
"Ima nečeg trulog u državi Danskoj...",što kaže Hamlet.
Preporuke:
71
3
44 petak, 11 novembar 2011 09:19
Panayotovich
Kakve velicine, uzasno im zavidim!
Preporuke:
71
3
45 petak, 11 novembar 2011 09:22
Aleksandar Milović
Interesantno, kakav trust mozgova...
Mada je veći broj navedenih "ličnosti" nesrbskog porijekla, nije nam za utjehu. Država koja ima ovakve "javne ličnosti", može da bude samo "javna kuća".
Preporuke:
92
3
46 petak, 11 novembar 2011 09:37
brm
"Jedini pravi intelektualac tu je Ratko Božović i stvarno mi nije jasno kako su njega uspeli da prevare"
stvarno, nikad nije bio blizak vlastima... he he he svašta se ovde pročita
Preporuke:
75
6
47 petak, 11 novembar 2011 09:49
Lapovac
Lepo reče gore čovek, spisak javne sramote. Dobro je što su se deklarisali i neki za koje još nismo javno znali. Taj krug glumaca npr. ali je nešto malo režisera i dramaturga, ili su se za njih potpisale njihove duhovne vođe na čelu spiska. Gde su baba Borka, baba Sonja i njihove mlade duhovne naslednice. Ipak je spisak nešto malo kratak.
Preporuke:
69
3
48 petak, 11 novembar 2011 10:06
apis
Nisam se iznenadio ni za jednog jedinog. Fale im i Nenad Čanak , Edita Tahiri, Angela Merkel,Stipe Mesić...

Veoma bi se iznenadio a i razočarao kada bi na tom spisku ugledao Voju Koštunicu,Bećkovića, Antonića... i još mnogo pravih srpskih rodoljuba. Ima i ona:"Srbija je večna , dok su joj deca verna."
Preporuke:
77
7
49 petak, 11 novembar 2011 10:11
anta
Pa kad se procita spisak jasno se vidi da su svi korisnici grantova ili zive od sponzorstava... dakle ljudi iz tzv nevladinog sektora, glumci, reziseri , pisci, pokoji nesrecni slikar...ako je ovo sve , zaista mozemo biti zadovoljni....
Preporuke:
62
3
50 petak, 11 novembar 2011 10:19
Mitar Karapandža
Da su javni i javne to mogu da se složim, ali da su ličnosti, e to je malo poteže.Osobe koje pripadaju grupaciji GSSI ( gledaj samo svoje interese ) ne mogu da budu ličnosti i to još od ugleda.
Preporuke:
72
3
51 petak, 11 novembar 2011 10:33
Prokiso_Đuveč
Ne podržavam spisak. Gde je tu Biljana Srbljanović? Na vagi ``javnih`` ličnosti je od Vuka Draškovića teža makar 15 puta.
Preporuke:
74
3
52 petak, 11 novembar 2011 10:37
thinking maize
Iznenadilo me malo za Purišu Đorđevića i Vladu Divljana, no pošto igram šah i ZNAM kako je veliki UMETNIK Aleksandar Aljehin, ne samo IGRAO ŠAH za NACISTE, već i PISAO ANTISEMITSKE ČLANKE protiv ŠAHISTA-JEVREJA, onda mi je jasno za pomenutu dvojicu! Šta ćete, "NEKO PREDAJE ETIKU, A NEKO SVIRA U DIPLE!"
Preporuke:
94
3
53 petak, 11 novembar 2011 10:40
Slobodan Stamenić
:) Ja mislio neke javne ličnosti.
Kad ono LDP i nevladnici.
A sada mi je jasno kako Đuričko i Kojo svako malo dobijaju uloge u filmovima koje kroz državne fondove finansira žuta banda.
Preporuke:
101
4
54 petak, 11 novembar 2011 10:41
Za one sa pilećim mozgom
Pre nekog broja godina, Beograd je bio izlepljen plakatima SPO, sa akronimom SPO, navešću neke od tih primera.

Stranka Probuđene Otadžbine

Seljaku Pripada Oteto

Subotica Prilep Ogulin

Razmislite o ovom boldiranom.
Ko je rvi pričao o Velikoj SRbiji?

Taj što danas priča o "orirodnoj" Albaniji... Onaj što je psotio na siru i kajmaku
Preporuke:
80
4
55 petak, 11 novembar 2011 10:44
Mladen
Pitam se dali mi neko od cenjenih čitalaca može reći koliko godina komunističkog staža ima ova interesna grupa?
Preporuke:
88
3
56 petak, 11 novembar 2011 10:48
Rakun
Sve sami carevi i moji idoli! :)
Preporuke:
26
31
57 petak, 11 novembar 2011 10:50
Marko Radovanović
E jadni li smo sa ovakvim umetnicima.
Preporuke:
57
3
58 petak, 11 novembar 2011 11:08
Dijasporac
Spisak treba dopuniti , gde je francuska sobarica, gajgerov brojač je samo jedan...gde je drug Vojin Dimitrijević, ma da ne razmišljam, sve etablirani europljani...! Nego ovo je za normalne ljude spisak ljudi koji u budućnosti iz budžeta Srbije ne smeju dobiti jedan dinar !

Šta bi oni dali u životu, da su npr. jedan KOSTA ČAVOŠKI !
Preporuke:
103
5
59 petak, 11 novembar 2011 11:13
DUŠAN
Jedan vaš čitalac se čudi što je na spisku pronašao neka imena! Bože, kako smo mi naivni ili, još gore, neobavešteni! Pa to su isti karijeristi i polaznici raznih stranih kurseva, sponzoruše za debele apanaže, već neku deceniju. Sad bi opet da ovde, posle izbora, neki položajčić ušićare. I hoče sigurno, bar neki od njih. Znam pouzdano kako su se pojedini "sa spiska" nudili raznim strankama, ali nisam upućen u razloge zbog kojih su ih odbili. I evo ih sada u novom društvu! Zbog ideologije, boljitka Srbije, ulaska u EU? Ma, ajte, molim vas! Nismo valjda više toliko glupi da verujemo svim tim prevrtljivcima, koji su uvek znali da napune svoje džepove preko grbače ovog jadnog naroda i sve pod parolom da je obaveza počistiti u svojoj kući. I ja tako mislim - KRAJNJE JE VREME DA SE, BEZ OBZIRA NA DEMOKRATIJU I SLOBODARSKA PRAVILA, OVI ČANKOLIZI I SRPSKI NEPRIJATELJI SKINU SA NAŠIH LEĐA! Ima li ko to, a i sme li, da im kaže? Duboko verujem u izbore!
Preporuke:
73
1
60 petak, 11 novembar 2011 11:19
Radovan III
Čini mi se da bi se ova grupacija mogla opisati:Preokret,ali za 360 stepeni-gde su bili tu su i ostali.
Što se mene tiče više me raduje spisak javnih ličnosti koji nisu potpisali ovaj proglas.
Oni koji su potpisali su Čedini žiranti.
Preporuke:
57
1
61 petak, 11 novembar 2011 11:22
Topličanin iz Potočića
Neko je napisao da je jedini intelektualac na spisku Ratko Božović.

Nisam siguran.

Sedamdesetih je napisao knjigu o problemima koje ćemo imati devedesetih sa viškom slobodnog vremena.

Današnji nastupi su mu na sličnom nivou.
Preporuke:
69
2
62 petak, 11 novembar 2011 11:29
Lepi
Spisak "zapisanih" a za uskoro "optisanih" drugova i drugarica...
Preporuke:
59
3
63 petak, 11 novembar 2011 11:33
Vid
Moram da kažem da mi je veoma žao što neke ljude vidim na ovom spisku, za neke verujem da će (ako već nisu) se pokajati zbog ovoga, ali to je već njihov problem.
Razumem na neki način ljude nesrpskog porekla koji su ovo potpisali! Što bi njima KiM nešto značilo?! ovo bi potpisao svaki Šiptar (jedan je i na spisku)! Zato sam ,ipak, pomalo razočaran što tu ima i lepih srpskih imena i prezimena , ljudi čija imena nešto znače u svojim profesijama, koja se nisu libila da svoj potpis stave pored N.Kandić ili S.Biserko. Šteta za njih!
Preporuke:
61
2
64 petak, 11 novembar 2011 11:45
Ent
Ako su polovina od ovih javne licnosti onda sam ja kralj Milan.
Preporuke:
59
2
65 petak, 11 novembar 2011 12:00
Dragan Užice
U čemu smo mi to gori od drugih naroda, pa su nama dopali ovakvi intelektualci. Srbe sa Kosova savetuju da se sklone sa barikada i prihvate realnost. Koju realnost? Da sede u kućama ograđeni bodljikavom "KFOR" žicom i čekaju kada će na njih doći red ѕa iseljavanje ili za metak. Bez slobode, bez posla, bez struje, bez .... I sve to treba da trpe da bi njima bilo lepo u Beogradu. Kako jadno izgleda budućnost naroda sa ovakvom elitom.
Preporuke:
77
3
66 petak, 11 novembar 2011 12:22
Mila Niš sa barikada
Vuče, jado - kreni kroz Srbiju. Potpisuj.
Popni se na barikade umesto na balkon Narodnog pozorišta i vikni - SVIIIIIii Sviiiii Sviiiiiiii na Bastilju.
I odmah će junaci sa barikada, Sinđelićevi potomci da vaš proglas potpišu.
Sramote jedne.
Ko su vam konsultanti i idejni tvorci preokreta?
Ja, Mila, koja se ne razumem u politiku niti sam navijač bilo koje političke stranke, mogu da produžim vaš spisak do 300. Sve sami ambiciozni, umni, koji su zaposleni u organizacijama koje žive od donacija, koje izvršavaju programe za koje su dobili američke dolare ili evropejske evre.
Ima li neki od vas koji "nema leba da jede", ili svi imate uhljeblje kod Nataše, a čuvaju vas Čedini.
Šta li bi Đinđić rekao za vas?
Preporuke:
63
3
67 petak, 11 novembar 2011 12:30
jututunac
@thinking maize: Purisa se odrekao Morave, ne moze vise ni Dunav da ga opere....
Preporuke:
71
2
68 petak, 11 novembar 2011 12:33
Srbin sa dna kace
Fahri Musliu, novinar

Ajde što svi ostali ali zašto on?
Preporuke:
69
5
69 petak, 11 novembar 2011 12:34
@Mladen
Latinka Perović je bila ne samo član SKJ već visoki partijski funkcioner a Vlada Goati, isto član partije, razume se, bio je šef njenog kabineta Mirko Tepavac je bio Titov šef diplomatije.
Preporuke:
67
3
70 petak, 11 novembar 2011 12:34
irena
jedmom recju sve "sve moj do mojega" hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Preporuke:
76
3
71 petak, 11 novembar 2011 12:37
popisna komisija
Olaksali ste nam. Kada dodje vreme, necemo morati mnogo da tragamo. Kopirali smo "cenjena imena".
Preporuke:
62
3
72 petak, 11 novembar 2011 12:46
Konjec delo krasi
Ne zavaravajmo se, braćo i sestre.

Sve je osmišljeno da aktuelna vlast ( spram potisnika ovog bezvrednog papira ) dobije atribute patriotske i KONAČNO privede kraju svoju sramnu igru, makar u još jednom mandatu.
Preporuke:
62
3
73 petak, 11 novembar 2011 13:24
Mile
Uh, smrzoh se od intelektualnih gromada sa Sarapom na čelu.
Preporuke:
58
2
74 petak, 11 novembar 2011 13:35
cofi
koji normalan covek moze da odgovori na pitanje koja mu je poslovna delatnost, da je "intelektualac". Pa to je urnebesno i samo pokazuje kakva se tu dzamahirija sakupila, sve kafanski filozofi koji nista u zivotu nisu uradili, nista ne umeju ali vazda ih neko za nesto placa. Misevi na obavestajnom radu. bedno.
Preporuke:
44
1
75 petak, 11 novembar 2011 13:36
Nemac
Dolaze izbori. Ovo shvatam kao platformu za izbore. To im je prilika. Sve ostalo je sve ostalo.
Preporuke:
31
1
76 petak, 11 novembar 2011 13:39
Beli Orao
Sve vam je ovo jedan veliki "Električni orgazam".

P.S.

@Latinka Perović. Pitali jednog mog profesora iz gimnazije da se priključi SDA. Kome, kao pravi se kao da ne zna. Pa bolan Ibrahime, Aliji Izetbegoviću. `ajde bješte pa ja nisam bio ni kod Tite, istera ih on.
Preporuke:
39
0
77 petak, 11 novembar 2011 13:45
Sceptical Bystander
Otkud simpaticni glumac sporednih uloga i restorater iz Holivuda Dobrije Tanasijevic - Den Tena medju ovim luzerima?
Preporuke:
43
3
78 petak, 11 novembar 2011 13:50
alkar@milović
ma jel moguće da ste vi priznali da su to večćinom ljudi NESRPSKOG PORIJEKLA?!!!!nevjerovatno-zar za vas ima iko ko nije srbin ili srpskog porijekla..?pročtajte još jednom taj spisak i poklonite se ljudima.sad vam ne valjaju ada pušu u velikosrpske trube bili bi i ljudi i patriote i srbi i umjetnici.eto kusturica je veći srbin od seke sablić,nokole koje ....kusturica je posrbica musliman.moze li sta gore od toga.moze-uteklica iz šibenika.
Preporuke:
3
88
79 petak, 11 novembar 2011 14:00
Toza
Gde je Danica Drašković?Bez nje ovj spisak ne vredi ništa.
Preporuke:
63
2
80 petak, 11 novembar 2011 14:11
SM
Dali se može objaviti spisak onih koji nisu potpisali proglas"Preokret".
Preporuke:
48
2
81 petak, 11 novembar 2011 14:19
Sceptical Bystander
A seljacki lukavi Rade Serbedzija nije na spisku - sigurno je sigurno.
Preporuke:
61
2
82 petak, 11 novembar 2011 14:24
baštovan
JAŠA GROBAROV AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA opet se napio!
Preporuke:
58
3
83 petak, 11 novembar 2011 14:36
teca
Ovo je spisak sramnih licnosti,svaka im cast, sada znamo ko su i sta su. Nadam se da ih nema puno.
Preporuke:
42
2
84 petak, 11 novembar 2011 14:36
Iznenadjenje
Spisak srama, iako u njemu ima licnosti cija sam imena procitao sa cudjenjem jer sam smatrao te licnosti zrelijim i trezvenijim. Vecini osoba je na tom spisku srama i mesto.
Preporuke:
38
3
85 petak, 11 novembar 2011 14:37
dada
SAČUVAJ ME BOŽE SLEDBENIKA NEPOMENA
Preporuke:
37
3
86 petak, 11 novembar 2011 14:44
Iznenadjenje
Spisak srama, iako u njemu ima licnosti cija sam imena procitao sa cudjenjem jer sam smatrao te licnosti zrelijim i trezvenijim. Vecini osoba je na tom spisku srama i mesto.
Preporuke:
32
3
87 petak, 11 novembar 2011 14:46
zbunjeni Preokretničari,
"Maestra Suzana Kostić, dirigent i profesorka Univerziteta u Nišu."
Da li je Suzana Kostić ženskog ili muškog pola? Jer ako je maestra i profesorka, onda je valjda i dirigentkinja. Jadni Preokretničari. Od silne želje da prikriju svoju provincijalnost, sve su pobrkali.
Preporuke:
66
2
88 petak, 11 novembar 2011 15:12
Vesna
Cega se pametan stidi......
Preporuke:
55
2
89 petak, 11 novembar 2011 15:28
Danski Srbin
Podvlacim da se tekst u nastavku ne odnosi na casnog novinara g. Musliju Fahri.
Ljudi sa ovog spiska su pozavrsavali sve fakultete i doktorate, deo njih je visoko u svojoj struci ali to nije dovoljno, da bi se poneo epitet intelektualca. Ovo su male sicardjije, medju njima prepoznajem neke koji su taj sicar radili i u vreme druga im Tita. Koristeci bauk nevladinih organizacija, izvlace koristi pomazuci nekima van ove zemlje, koji nam ne misl dobro. Oni hoce u Evropu, i ne pitaju sta kosta. Normalno bi oni bili deo ELITE, elite koja vodi i usmerava jedno drustvo, elite koja svoje postojanje tka u interese sredine koju zastupa. Oni nisu to sto bi mozda trebalo biti. Oni su mali siroti pismeni hrcki, koji misle da ce tek u Evropi njihove vrednoti doci do punog sjaja. Mogu ih obavestiti: Evropa ne ceni takve. Danas izdajes svoje, sutra ces mnogo lakse nas.
Deo osoba sa spiska su me razocarale, ali oni su takvi kakvi su to sto sam ja u njima gledao cestite ljude - to je moja greska.
Preporuke:
44
2
90 petak, 11 novembar 2011 15:35
O. Džokej
Osim Bore Todorovića, sve moj do mojega.
Preporuke:
26
6
91 petak, 11 novembar 2011 15:39
@alkar
Gospodine "Alkar", slažem se sa Vama da nema ništa gore nego promeniti veru svojih otaca i dedova. Ako se neki potomak ponovo vrati na veru svojih predaka, i to u vremenima kada od toga može imati samo štete i neprijatnosti - onda je to najčasniji gest koji jedan čovek može da učini. I zato imam neograničeno divljenje i poštovanje za Kusturicu koji se VRATIO veri svojih predaka.
Preporuke:
69
2
92 petak, 11 novembar 2011 15:47
slobodan 50
pročitah spisak i zadovoljan sam.znam da ne grešim po matematičkom i svim ostalim ljudskim, sociološkim, pravnim i istorijskim principima.neću više da se analiziram, nije potrebno posle ovakvog spiska.
Preporuke:
31
2
93 petak, 11 novembar 2011 15:55
@Topličanin iz Potočića
U pravu ste što se tiče Ratka Božovića. Sva njegova intelektualnost se sastoji u tome da prepisuje ideje koje su u nekom trenutku u modi na Zapadu. Pošto su oni veća sredina, to tamo ima više tih ideja i idejica, a on se uhvati za neku koja mu izgleda najsenzacionalnije. Pa tako i ta priča o višku slobodnog vremena. Mada, možda ga potcenjujem. Možda čovek ima smisao za crni humor pa je pod besposlicom podrazumevao nezaposlenost. Po Božovićevpj teoriji mi imamo milion besposličara a ne milion nezaposlenih.
Preporuke:
48
3
94 petak, 11 novembar 2011 16:06
Spisak jadnih ličnosti
"Spisak JADNIH ličnosti" - najbolji i najkraći komentar. Bravo Biljana.
Preporuke:
45
2
95 petak, 11 novembar 2011 16:34
Bili Ora samo za alkara
@alkar. Da ne bude zabune, onaj koji ti je replicirao uzeo je meni reč iz usta. Ti vređaš na nacionalnoj osnovi, a to nije europski. Pročitaj šta si napisao profesore. Jel tako dicu učiš?
U životu sve je prosto samo treba znati. zato idi u pradidinu kuću, odvali prag ili idi na tavan. Sigurno će naći neku pravoslavnu ikonu.
Preporuke:
49
1
96 petak, 11 novembar 2011 16:50
Miljko
Ko je bre taj Sorapa?
Preporuke:
25
3
97 petak, 11 novembar 2011 17:13
zoransan
Vidi šta je intelektualaca,Latinka Perović,razne NVO,po neki glumac sve u smešno da nije žalosno bilo bi smešno.
Preporuke:
33
4
98 petak, 11 novembar 2011 17:18
teperamentni posmatrac
Samo vas gledamo.
Za A.Dj. - ima ih dosta sa 'partijskim knjizicama'.
Goati je bio sef kabineta Latinke Perovic. Broz bi se njima ponosio.
Preporuke:
31
3
99 petak, 11 novembar 2011 17:20
Boža
alkar,
nemoj ovde "masirati" ljude svojim neoustaškim izletima. To je, bre, izanđalo i promašeno.

Idi na sajt našeg Sinja i vidi grb na kome je konjanik, tj. Ti - alkar. Taj alkar nosi šubaru (četničku), iznad glave mu troroga kruna, a srednji rog se sastoji od tri lista. Konjanikov štit je podeljen na TRI dela. Ako me zamoliš mogu ti objasniti zašto je baš broj TRI toliko važan i dominantan u našoj srpskoj tradiciji.

Iako ti ne držiš do svoje tradicije, eto, ona je, ipak, ostala u grbu toga našeg starog grada.

Razočaran sam što ti, kao profesor, se baviš nekim trivijalnim stvarima, i samo težiš da se svađaš. Nije valjda da si takav i u edukaciji dece. To je antipedagoški. Onda, ne samo da si zastranio kod sebe, već ćeš zatrovati i upropasti još mnogo nevinih života. Ne valja ti delo.
Preporuke:
49
1
100 petak, 11 novembar 2011 17:25
millo
Srdjan Trifunovic i Nikola Kojo, dosledno se prodaju i aktivno pomazu svakog Srbomrsca.
Nedavno u Sarajevu obukoše na promociji filma majice sa likom Jovana Divjaka, ako neko ne zna ratni zločinac koji je direktno komandovao pri masakru vojnika u Dobrovoljačkoj i svo vreme rata general u Alijinoj vojsci. (pukovnik u JNA)
Zapamtite ova imena . makar glumačka i bojkotujmo njihove filmove
Preporuke:
46
1
101 petak, 11 novembar 2011 17:29
milan
sve maeostro do maestra ,ali otkud da strogu selekciju polit komesara cede prodje dan tana americki kafedzija ,unistitelj c zvezde,nrdostaje usrecitelj galenike milan panic.
Preporuke:
32
1
102 petak, 11 novembar 2011 17:31
Ana
Nije mi jasno kako je Bosko Jaksic udenut na spisak pa taj nesrecnik upisa dva fakuleta. Gde bi taj nesrecnik danas bio da mu otac nije titin general, Braco Srbi cuvajte se titoista svi sa spiska pripadaju toj opasnoj sekti.
Preporuke:
51
1
103 petak, 11 novembar 2011 17:39
Stradija
Da ne bi ponovo postali samo jedna od sekti u Srbiji,"krug dvojke" sa užom okolinom bi morao da se osamostali uskoro.PS.Da li je slučajno što se vreme pojavljivanja tog proglasa približno poklapa sa datumom tzv.noći veštica?
Preporuke:
25
1
104 petak, 11 novembar 2011 17:59
oxi
Kad nema Boga sve je dozvoljeno
Preporuke:
30
2
105 petak, 11 novembar 2011 18:02
Legia Semlin
Mislim da mnogo komentatora greši kada ovaj spisak uzima kao šalu, smeje se, proziva njihov "intelektualizam" i slično. Opasno je ovo, ljudi. Njihova je vlast ove države, njihovi su mediji i pare, mnogo štete nanose. Mi ovde trubimo na sajtu, nekad i koju pametnu kažemo, ali naš komentar pročita par hiljada ljudi. S druge strane, oni su za minut na TV-u, pred stotinama hiljada gladnih očiju, koji im veruju. Da, Pantić je smešan, Sarapa, Jakšić takođe, ali Kojo nije, Sablićka nije, Todorović nije - oni laprdaju, a narod ih zna, sluša i veruje im. Ne sprdajmo se sa ovim. Treba uzvratiti istom merom, neutralisati neprijatelja, što se kaže, a ne smejati se. Gde su naši intelektualci da se oglase na ovu izdaju? Na proglas proglasom, na tekst tekstom, na film filmom... Pozdrav "popisnoj komisiji".
Preporuke:
59
3
106 petak, 11 novembar 2011 18:03
@alkar
Kusturica nije posrbica nego Srbin koji se vratio svojoj veri i svom rodu u trenutku kad taj rod prolazi kroz golgotu. Treba biti herojska ličnost pa to učiniti.
Preporuke:
72
1
107 petak, 11 novembar 2011 18:34
Miodrag Djordjevic
"Ne pada sneg da p[okrije breg, vec da svaka zver poaze svoj trag". Sacuvajmo spisak ovih koji pripadaju "i posle tita - tito!" Skoro nijedna osoba sa spiska me nije iznenadila. Stariji su uglavnom bivsi clanovi SKJ uglavnom titovci, ili stambolicevci, a mladji su uglavnom oportunisti, ili su to osobe loseg obrazovanja.
Preporuke:
35
1
108 petak, 11 novembar 2011 18:51
Vladimir
Spisak je smesan. Polovina su javne licnosti, a polovina nepoznatiobozavaoci LDP ideologije..
Preporuke:
25
1
109 petak, 11 novembar 2011 18:54
Josif
Zika Kovacevic je odavno kod druga tite...da li se jos secamo kako je americka vlada podrzavala clanove SKJ tokom decenija? Isto onako kako sada podrzava Albance sa KiM i dobar deo bosanskih muslimana...mi, obicni ljudi, nepartijci, smo bili i ostali i dan, danas casne parije u Srbiji, a nismo slepi pa smo videli sve privilegije i sinekure ovih sa spiska. Znamo njihovu proslost i sadasnjost, ali ne zelimo da ostvarujemo laksi, bogatiji zivot na nacin na koji oni to ostvaruju.Medju potpisnicima fali Kori Udovicki, Serbedzija, Vesna Pesic, Srdja Popovic, Slobodan Homen , Nenad Konstantinovic, Bujosevic, Canak, Borko Stefanovic, i mnogi drugi...Josif
Preporuke:
39
1
110 petak, 11 novembar 2011 19:02
rajkom
A da li je na spisku i Jovo Kapicic. On im je najveci intelektualac.
Preporuke:
45
1
111 petak, 11 novembar 2011 19:08
Katarina
Eto, toliko sprecavaju da se objave spiskovi intelektualaca - saradnika UDBE, SDB... a sad se sami popisase, za pocetak.
Preporuke:
32
1
112 petak, 11 novembar 2011 19:16
bkramer
Vaš neobrijani pastir je unistio naj-pro-EU-ropskog predsednika, svog šefa, pa vi potpisnici vidite šta ćete s tom činjenicom.Drugo, gde je glavni pomagač, Beba? Ako mogu glumci i novinari, zar kelneri ne mogu da budu intelektualci?!
Preporuke:
30
1
113 petak, 11 novembar 2011 19:38
Milodan
Znam za neke druge potpise i, gle čuda, nema ličnosti koja se nalazi na oba spiska potpisnika:

do sada su potpisali akademici Matija Bećković, Milorad Ekmečić, Bata Mihajlović, Kosta Čavoški, Čedomir Popov, Dragoslav Mihailović, Milovan Danojlić, mitropolit Amfilohije, novinari Ljiljana Smajlović, Svetlana Vasović Mekina, Slobodan Reljić, Željko Cvijanović i drugi.
Peticiju su potpisali i bivši sportisti Zoran Sretenović, Milutin Šoškić i Dušan Savić, pevačića Slađana Milošević, glumci Tanasije Uzunović i Ivana Žigon i drugi.


Iz pijeteta prema piscu, koji je u međuvremenu umro, namerno sam iѕbrisao ime tog književnika sa ovog spiska, inače bliskog srodnika (tast-zet) pisca sa "onog" spiska.
Eh, Srbijo kada ćeš se dozvati pameti!
Preporuke:
22
6
114 petak, 11 novembar 2011 20:21
parakac
Jovan Dučić- Pesma

Moj dobri rode, svi su lagali,
I tvoj su vidik sav pomračili;
Za svojom srećom samo tragali,
I svuda krali i sve tlačili.

I mesto mleka, krv su sisali,
U stradanjima tvojim dugima.
Tvoje su svetlo ime brisali,
Da ne znaš ko si među drugima.

S ubicama su crkve stvarali,
I s izdajnikom gorde tvrđave;
U zakletvi te svakoj varali,
Na vodi digli moste rđave!

Na zgarištu ti drže govore,
Na gubilištu podlo piruju,
Na bunjištima sade lovore...
I mrtve uče sad da miruju.
Moj dobri rode, svi su rđavi,
Vapaj tvoj ne čuju što tuguje!
Izdajnik i sad još u tvrđavi,
S ubicom žrtva sada druguje.

Loman je, rode, most na provali,
Svud su u pričest otrov stavili...
S lupežom sve su novce kovali,
S krivokletnikom zavet pravili
Preporuke:
66
1
115 petak, 11 novembar 2011 20:25
Marko Darković
Šta uopšte znači reč intelektualac? Da li su to glumci i režiseri koji svima nama nameću svoj ''kulturni pogled'' na svet?! Izvinite i ja sam protičitao dela Nušića, Šekspira i sve što se vrtelo po raznim pozorištima da li sam i ja onda intelektualac? Neki su me razočarali što su ovde na spisku, iskreno nisam ih očekivao ali eto neko je rešio da se svrsta u najgori šljam srpskog društva. Svaka naredna Vlada Srbije ne sme nijednom od ovih subjekata preokretača da dozvoli da vrši bilo kakvu javnu funkciju!
Preporuke:
31
0
116 petak, 11 novembar 2011 20:33
Marko
LJDP ekipica predvođena Čedom ...
Preporuke:
20
1
117 petak, 11 novembar 2011 21:10
Milorad Bogdanović
A koliko bi se viđeniji muslimana potpisalo ovako za izdvajanja Republike Srpske iz sastava BiH?
Ni koliko prsta na jednoj ruci imamo.
Preporuke:
30
1
118 petak, 11 novembar 2011 21:20
Dejan Drobnjak
Bas zavidim svima vama u borbi za nestanak Srbije.Mene mrzi da se borim zajedno sa vama,u rasparcavanju zemlje,mada su mi nudili dosta kesa,zato vam zavidim ,kako vi imate volje i elanada se borite za dobrobit Beograskog pasaluka .Neznam sta bi mi da nije vas ....
Preporuke:
22
2
119 petak, 11 novembar 2011 21:29
siniša
Iznenadila me neprijatno Jelisaveta Seka Sabljić.Ona jedina u svojoj struci predstavlja nekoga i nešto, ostali su mediokriteti a neki i pravi diletanti.
Preporuke:
28
2
120 petak, 11 novembar 2011 21:55
Kurjak
Da i ja dodam, mada me malo stid da pišem na ovu temu.
Evo pitanja-
Da li bi PREOKRET potpisao Herr Adolf Hitler?
Kraj priče.
ENDE!
Preporuke:
29
1
121 petak, 11 novembar 2011 21:59
Aleksandar Milović
@ alkarNije dozvoljeno na NSPM da se priča baš o svemu, ali vjerujte da bih Vam lako objasnio.Ako pronađete podatak o čemu se raspravljalo u Narodnoj skupštini Kraljevine Jugoslavije pred ubistvo braće Radić, možda ćete shvatiti na šta sam mislio. Potražite šta je dr I. Pernar povikao, a na šta je Puniša burno reagovao.
Preporuke:
25
1
122 petak, 11 novembar 2011 22:03
Ala
Svi zaposleni u drzavnim institucijama sa ovog spiska treba da budu otpusteni-krse Ustav Srbije na sta ih obavezuje Zakon oradu. Najsmesnije su "novinarke":Ivana Bajic,IvOn Jafali,Sarapa-sve nemusto,neskolovano kako valja LDP-u....Kakav Ceda,takvo clanstvo. Hrvati imaju Kukuriku koaliciju koja je vrlo nacionalno opredeljena/novo ruho HDZ/, a ovo je Trt-koalicija/staro ruho antisrpske koalicije/.
Preporuke:
31
0
123 petak, 11 novembar 2011 22:08
I seljaci su ljudi !
"Kaže se da svako ima pravo na svoje mišljenje; tačno, ali mora da postoji hijerarhija mišljenja" (Intervju: Latinka Perović , istoričarka: Srbija i dalje ne zna gde su njene granice, e-Novine) Zaista nije u redu to što mnogi komentatori na ovako uvredljiv način pišu o Drugoj Srbiji. Tačno je da Druga Srbija uglavnom okuplja ruralne tipove, provincijalce i ljude skromne kulture. Šumadinka Latinka i pokojni premijer iz Bosanskog Šamca, ili Čeda , bez obzira na svoje nezavidno poreklo, imaju pravo da učestvuju u političkom životu ove zemlje. Tačno je da je Vojislav Koštunica - Beograđanin iz srca Beograda, sin uglednog pravnika, poliglota i osoba široke kulture. Međutim, u jednom demokratskom društvu, svi građani treba da imaju pravo na politički angažman, bez obzira na poreklo!
Preporuke:
21
4
124 petak, 11 novembar 2011 22:10
I seljaci su ljudi ! (2. deo)
Na primer, Latinka Perović nije kriva zbog toga što razmišlja u okvirima diskursa patrijarhalne seljačke zadruge, kao što može da se vidi u gorenavednom citatu. Latinkina autoritarnost i retrogradan pogled na društvo predstavljaju rezultat uticaja ruralne okoline, skromnog porekla i golemog istorijskog zaostajanja srbijanske provincije. Zbog toga, ove ljude ne treba da preziremo, nego treba da im pomognemo, da ih opismenimo, emancipujemo, da ih naučimo osnovnim vrednostima građanskog društva i modernog pogleda na svet!
Preporuke:
29
8
125 petak, 11 novembar 2011 22:21
Lazar
Zalosno je da najlosiji djaci Vracara, poput Ivon/e/Jafali- na desetine zivih svedoka/ne samo da unistava i onako los program TV Studija B,vec zahvaljujuci podrsci u DS/Saper/lose utice na mlade.Sreca je da mnogi taj trash i ne gledaju. Djilas sam sebi radi o glavi "novinarima" poput Sarpe/tuzno/ ili Ivane Bajic/cudne reakcije/ provincijalaca tipa Basare-ma tuzni skup,sta reci. Kako seju,tako ce i znjeti.
Preporuke:
30
1
126 petak, 11 novembar 2011 22:24
Petar Veliki
Sve izutetni intelektuialci. Spisak impresivan. E žalosna Srbijo kad se ovi tretiraju kao "intelektualci". Smešno.
Preporuke:
26
0
127 petak, 11 novembar 2011 22:36
Gavrilo Princip
Kako ono bese po ustavu SFRJ. Ko potpise kapitulaciju dela ili cele teritorije ... itd. Secali se neko tog clana? Ameri ih tapsu po ledjima. Dobice i neku kintu. Taci ce im dati i neki bubreg ako zafali..
A mi.. Mi ih se stidimo.
Preporuke:
38
0
128 petak, 11 novembar 2011 23:00
Pera Detlić
A gde je Jelena Karleuša, gorostasica intelektualne misli "Druge Srbije"???
Preporuke:
58
1
129 petak, 11 novembar 2011 23:35
Solista javni
Koliko li je tek tajnih ličnosti potpisalo?
Svi zapadni ambasadori i njihovi pomoćnici, vojni atašei, savetnici CIA u Ministarstvo odbrane, joj... ne pitaj.
Kada bi poneli Papir na molibeni doručak, bila bi jagma ko će pre.
Preporuke:
25
0
130 petak, 11 novembar 2011 23:42
Miloš
...potpisi intelektualaca..da ne potpisaše ne bi znali da su intelektualci
Preporuke:
23
1
131 petak, 11 novembar 2011 23:44
au mile
Sarapa je zaslužio da se nađe na spisku zahvaljujući dometima u komediji. Da budem jasniji, on je komedija sam po sebi. Ko ne veruje neka ide na youtube, zabava zagarantovana. Da parafraziram staru izreku. Bez Sarape nema šale.
Preporuke:
26
1
132 subota, 12 novembar 2011 01:06
Biljana Nikolić@DŠalkar
Zaboravni DŠ zaboravio da kao alkar piše sa sinjskim akcentom - ili to, ili je sa potpisnicima preokreta jeo pečurke Boletus satanas (ludara).
Preporuke:
17
0
133 subota, 12 novembar 2011 01:15
Perun !!!
Svi su mi jasni osim Đurička, razočarenje od inače meni dragog glumca! :-(
Preporuke:
16
3
134 subota, 12 novembar 2011 01:30
Smehotres
Sjajan sastav mediokriteta . Jedino je zacudjujuce kako na tom spisku nema srdjana vukadinovica ? Ne dozvoljavaju mu pristup inace bi on potpisao oberucke , gramzivo i halapljivo ali ni tamo mu ne daju . Prosi srdjane i dalje po internetu da ti se pomogne da ti izlazi ova petaparacka novina kojoj je misao u prefisku apsolutno suvišna . Nema kod tebe misli, samo goli interes . Naravno da ne smete objaviti al da makar vi znate ko ste i koliko vredite.
Preporuke:
13
0
135 subota, 12 novembar 2011 03:06
Saša
Neka se lepo svi popišu sami, a mi da čuvamo spisak, pa onda po spisku jednog dana ko je i zašto zemlju izdavao. Nema više prostora ni za naivnost, sada se sve zna: neznanje nije opravdanje.
Preporuke:
17
0
136 subota, 12 novembar 2011 05:47
mecka
brozova unucad
Preporuke:
20
0
137 subota, 12 novembar 2011 07:19
kompleksi su čudo
Potpisnicima ovog sramnog proglasa od srca preporučujem kratku priču Mome Kapora 'Preučio'.
Preporuke:
20
0
138 subota, 12 novembar 2011 09:06
alkar@biljanče
da naučite samo jednu stvar-pečurke nisu sinonim za sve gljive već poseban rod -AGARICUS.najpoznatija je vrsta AGARICUS BISPORIS ili plemenita pečurka tj narod ga zove sampinjon i uzgaja se i prodaje po trgovackim centrima i pijacama.ta gljiva ludara koju spominjete je iz roda BOLETUS ILI VRGANJI a najpoznatiji vrganj je bezsjajni vrganj ili BOLETUS IMPOLITIS.manje konzumacije boletus satanasa i biće vam bolje,nema halucinacija,nećete zamijenit ne samo pojedinačnu gljivu već cili rod gljiva.ilio se učlanite dopisno u moju gljivarsku udrugu koju sam osnovao 1999.god.ja vas osobno podučim determinacijom svih vrsta gljiva.ako vam smeta sta sam hrvat,pa se bojite da bi vas otrova, imam ja tu i 50%članstva koji su srbi i vrhunski ljudi i poznavaoci gljiva.dobrodosli
Preporuke:
1
24
139 subota, 12 novembar 2011 09:09
alkar@biljanče
ja i DŠ nemamo nista zajedničko osim stavova.moderator je svjedok.nek provjeri internetske adrese i neka vam javi.
Preporuke:
0
19
140 subota, 12 novembar 2011 09:39
Velevester
Zbog čega su potpisnici proglasa "Preokret" ljudi sa intelektualne, kulturne i političke margine? Zbog čega na repertoarima bioskopa nema filmova Miljenka Derete dok ceo svet gleda filmove Emira Kusturice? Zbog čega se knjige Petera Handkea prevode na sve jezike a za našeg Basaru niko nije čuo? Zbog čega je Elfride Jelinek dobila Nobelovu nagradu dok na repertoarima domaćih i svetskih pozorišta nema drama Borke Pavićević? Zbog čega je marksista Hobsbaum proglašen za najvećeg živog istoričara a istorijske studije Latinke Perović nisu na ceni? Ja mislim da je ovakvo stanje stvari isključivo rezultat delovanja moćnog judeo-srpsko-boljševičkog lobija (JSBL)!
Preporuke:
22
1
141 subota, 12 novembar 2011 11:49
Jugoslovenstvo
Sve bivše članice SFRJ su proterale jugoslovenstvo, u tim državama(državicama) oni se smatraju za neprijatelje države, razbijače nacije, samo Srbija ima svoje Jugoslovene, rezultati su vidljivi od LDP pa nadalje.
Preporuke:
25
0
142 subota, 12 novembar 2011 11:59
Neo
Interesantno! Toliko imena, a nigde ljudi.
Preporuke:
36
0
143 subota, 12 novembar 2011 12:47
Željko
Kakav skup odabranih... Većinu ne poznajem ali oni za koje znam ko su samim tim što oni ovo podržavaju dovoljan je razlog da ja budem protiv.
Preporuke:
15
0
144 subota, 12 novembar 2011 13:39
Bora
Zaista ne verujem da iko sa ovog spiska veruje u ono što je potpisao! Ako ima neko , onda je nedovoljno pametan.
Druga mogućnost je da je sve to iz interesa. Utoliko gore!
Za neke sam znao da su jeftini. Neki su me razočarali više puta, neki prvi put...
Preporuke:
12
0
145 subota, 12 novembar 2011 14:55
Pva
Spisak imena sve govori. A kome i čemu komentari a posebno posle Pesme Jovana Dučića.
Preporuke:
13
0
146 subota, 12 novembar 2011 16:35
Aleksa
Haha kakva ekipa!
P.S: Milojku Pantiću je sve oprošteno! :)
Preporuke:
10
1
147 subota, 12 novembar 2011 18:46
raja
Ni jedan Srbin nebi stavio svoj potpis i nebi pristao da bude na tom spisku.
Preporuke:
15
0
148 subota, 12 novembar 2011 18:54
Tomas DŽonatan DŽekson
Den Tana: Jašo, kuća časti! Živeli!
Preporuke:
7
0
149 subota, 12 novembar 2011 19:33
Coki
Dobro je da vidimo ko je ko.
Preporuke:
7
0
150 subota, 12 novembar 2011 20:26
Profesor Đurić
Koji intelektualci? Ma oni svi duvaju u diple!
Preporuke:
7
0
151 subota, 12 novembar 2011 20:41
Miodrag Đonlić
Neko je rekao :"Reči idu u vetar,potpis u 3atvor".
Preporuke:
12
0
152 subota, 12 novembar 2011 21:21
Turas
Ipak je ovo demokratska država.Zamislite dali bi ovako bezbrižno smeli u Rvatskoj javno da se potpišu.Da pitamo,rec imo alkara?
Preporuke:
12
0
153 subota, 12 novembar 2011 22:08
Zoran
Ako su glumci merilo kuku nama. Pa tek mi je sad jasno da u tom "preokretu" nema trunke mudrosti ni logike. Trulo je do dna.
Preporuke:
6
0
154 subota, 12 novembar 2011 22:20
KOMENTAR -sa sajta LDP-a
Opšte je poznato da Kosovo i Metohija nisu pod teritorijalnim suverenitetom Srbije još od 1999-te, a možda i pre. Srbi koji žive na Kosovu postali su prelomna tačka političke presije. Vreme je da se skine politička maska i da se Srbima koji moraju napustiti svoja ognjišta na Kosovu, kaže istina!
Preporuke:
2
21
155 subota, 12 novembar 2011 22:22
ludi skretničar
Kakav kulturni život - takvi i glumci. Niko od njih nema petlju biti mimo sistema. Jad i beda.

Ne razumem one koji su razočarani što je na spisku ovaj ili onaj glumac. Lično, ja sam ih očekivao i više.
Preporuke:
8
0
156 subota, 12 novembar 2011 22:54
Bole
KOMENTAR -sa sajta LDP-a

Taj komentar više govori o LDP-u nego o, kako oni kažu, "realnosti". Sve okoliše, kao mačak oko vruće varenike, a nikako da izuste ono što oni misle, a misle isto kao Tači. A narod kaže: "S kim si, takav si!"

Ta njihova priča o suverenitetu je potpuno besmislena i bez ikakovog uporišta. S takvim stavovima u 2. sv. ratu oni bi bili saradnici okupatora. Danas se to drugčije medijski pakuje tj. koriste se orvelovski termini tipa "rat je mir", ali je suština ista da se radi o okupatorskim saradnicima.

Koliko je meni poznato okupator nikad nije bio suveren, i nikad po osnovu svoje sile nije stekao istorijsko pravo. NATO je okupator i on je stvorio NATO državu tzv. R. Kosovo. Dok nije bilo napada 19 najmoćnijih država na Veliku Srbiju, Tačijevi trgovci "unutrašnjim telesnim srpskim organima" su bili u Šćiptariji. To je nesporna činjenica koju ne može da opovrgne ni LDP.
Preporuke:
17
1
157 subota, 12 novembar 2011 23:03
Cakana
Ne mogu da poverujem da ih nije sramota
Oni su lik i delo Madlen Olbrajt i Havijara Solane.
Hitler bi ih velikodusno podrzao, nicht Wahr?
Preporuke:
13
0
158 nedelja, 13 novembar 2011 01:27
@ludi skretničar
Da, i ja sam ih očekivao više. Mada, ima mnogo onih koji se nisu potpisali jer su oprezniji i lukaviji ali su u suštini Čedini istomišljenici. Nedavno je "Pečat" objavio spisak "javnih" ličnosti iz Beograda koje su bile u Sarajevu na proslavi rođendana patološkog srbomrsca - Hadžihafizbegovića. Među njima su Brena i Boba, Branislav Lečić sa novom suprugom, i još neki.
Preporuke:
16
0
159 nedelja, 13 novembar 2011 01:37
Logicar
@komemntatori
Ako su navedeni potpisnici intelektualno i moralno bezvredni, kako vecina komentatora tvrdi, otkud toliko interesovanje za njih na sajtu koji promovise dramaticno drugacije politicke stavove? 157 komentara!?
Preporuke:
1
16
160 nedelja, 13 novembar 2011 02:29
Ad hoc
Ako ikada budemo nezavisna država, 1.deset navedenih moraju da odgovaraju za veleizdѕju i tražiti najstrožiju kaѕnu.
Preporuke:
6
2
161 nedelja, 13 novembar 2011 09:37
ALKAR@TURAS
hrvatska je demokratska drzava i svaki popis i pokret je dozvoljen.kao i u srbiji,zasto bi to u nas bilo zabranjeno?(USPUT VI STE NAROD KOJI JE UBIO NAJVISE SVOJIH VLADARA ILI PREMIJERA -ZATO SE NE POZIVAJTE NA DEMOKRACIJU)jedino je u pitanju to slazemo li se ili ne sa popisom ili idejom.ovaj popis za Preokret je impresivan i na njemu su neki koji su stvarali srpski brand u svojim karijerama.to sta oni zele vama nije prihvatljivo i to je ok.ne mislim da manje vole srbiju od vas,samo zele drugačiju od vas.imaju pravo.vasa srbija je srbija rata i agresija.njhihova nije.sta sad?izbori će pokazati koja srbija je u pravu.a vasih 7 % potencijalnih ghlasova,po anketama nspm,neće vam pomoći da stvarate veliku srbiju.neće demokratska srbija rat,s nikin i u ime ničega. a ako je vama ,osobno,do rata pusku u ruke pa na kosovo ,u hajdučiju,itako je to dio vase tradicije i mitologije.
Preporuke:
3
22
162 nedelja, 13 novembar 2011 10:23
Milan Dosen
Smatram da nije primereno ove ljude izvrgavati ruglu jer imaju drugacije misljenje i dele razlicite stavove.Ovde je problem mnogo slozeniji a to je nejedinstvo zla kob koja nas prati vekovima.Odakle pravo uvazenoj gospodi inicijatorima i tvorcima proglasa da mimo usaglasene drzavne politike nastupaju i podrivaju pregovaracku moc drzave.Koliko bi tom narodu na Kosovu i Metohiji bilo lakse kada bi znali da smo svi jedinstveni u nameri da im olaksamo zivot koliko je to moguce u datom trenutku.Medjutim ovi preokretachi a neke od njih gledam vec 20 godina kako se okrecu ne haju za jedinstvenom drzavnom politikom jer bi ona(ne dao bog) mogla da donese i rezultate sto njihovim sefovima u Vasingtonu svakako ne bi bilo po volji...
Preporuke:
11
1
163 nedelja, 13 novembar 2011 10:27
Milan Dosen
Smatram da nije primereno ove ljude izvrgavati ruglu jer imaju drugacije misljenje i dele razlicite stavove.Ovde je problem mnogo slozeniji a to je nejedinstvo zla kob koja nas prati vekovima.Odakle pravo uvazenoj gospodi inicijatorima i tvorcima proglasa da mimo usaglasene drzavne politike nastupaju i podrivaju pregovaracku moc drzave.Koliko bi tom narodu na Kosovu i Metohiji bilo lakse kada bi znali da smo svi jedinstveni u nameri da im olaksamo zivot koliko je to moguce u datom trenutku.Medjutim ovi preokretachi a neke od njih gledam vec 20 godina kako se okrecu ne haju za jedinstvenom drzavnom politikom jer bi ona(ne dao bog) mogla da donese i rezultate sto njihovim sefovima u Vasingtonu svakako ne bi bilo po volji...
Preporuke:
2
3
164 nedelja, 13 novembar 2011 12:57
Odbrana i poslednji dani
Najjači mi je komentar u kojem se kaže da će nekima od njih Tači donirati bubreg ako zatreba.Većina od ovih se utrpala na spisak ne bi li zaradili nekakvo promaknuće,nacionalnu penziju ili slično.Eto,Puriša Đorđević se,u nedavno napisanoj kratkoj autobiografiji,žali kako 2009.g. država nije htela da
finansira njegov film,iako se uredno prijavio na konkurs.Uprkos svemu nastaviće i dalje da se prijavljuje i da se nada.Prosto da mu čovek ne zameri ovo angažovanje,jer toliko mu je stalo da snimi barem još jedan film.Ne razumem one koji pozivaju na zatvaranja ovih jadnika kada dođe do stvarnog preokreta.Revanšizam da,ali samo u pogledu rada i rezultata njihovog rada.Sada su oni vrednovani,ali kada se "vakat" promeni pošteno bi bilo da vrednovani budu neki drugi,a ovi da idu trbuhom za kruhom.A kruha zna se gde ima.Pošteno.Ako nedaj bože dođe do rata bilo bi pošteno od Koje da se prijavi u specijalce.Da ispoštuje svoje uloge.I za druge bi se našlo mesto.Sve prema zaslugama.Eto.
Preporuke:
12
0
165 nedelja, 13 novembar 2011 13:49
Lapovac
Za Milana Došena
Ti čoveče demantova sam sebe. Pa jel mogu istovremeno da imam pravo na svoje legitimno mišljenje i da njime nekažnjeno podrivam državu, i da još niko ne sme da mi to prigovori. To samo može u kvazi demokratijama.
Preporuke:
5
0
166 nedelja, 13 novembar 2011 14:34
Jasna Simonović
Izvin'te, a šta ova gospoda hoće da preokrenu, nisam baš pratila? ...
Šta to uopšte može da se preokrene u Srbiji a da se ne raspadne?...Od silnih reformi, promena, promena promena, aneksa i aneksa aneksa, Ostrvskih i ostrvskih računa i DM-rubaljskih i crnoberzijaških otimačina, proglasa i revolucija sve je već dovoljno dronjavo za jednostavno "usvajanje" Zar nije dobar moto / usvajanje / za neku dobru listu kandidata?...(kad već ne znamo da je jedan dronjavko ušao na "velika vrata" i da smo već "kod kuće"!)..
Preporuke:
4
0
167 nedelja, 13 novembar 2011 15:27
Milan Dosen
Za gospodina Lapovca
Citajuci spisak ljudi koji su potpisali tu kvazi deklaraciju naisao sam na par umetnika koji su mi nebrojeno puta doneli osmeh na lice i koji su me svojim darom duhovno obogatili.Ako nam se dijametralno razlikuju politicki stavovi to ne znaci da mogu da zaboravim na sve zasluge koje su imali na duhovnom obogacenju naseg kulturnog zivota.To sto potpisnike ovog proglasa smatram politickim diletantima ne znaci da treba da govorim pogrdno i o njihovim ljudskim kvalitetima.Ako se osvrnes i razmislis o ljudima iz svoje blize okoline siguran sam da ces naci neki primer gde osoba koja ti je izuzetno draga razmislja politicki totalno suprotno od tebe ali ipak nalazis snage u sebi da je ne prezres zbog toga.Hteo sam samo da skrenem paznju diskutanata u ovoj temi da su pravi krivci autori ove deklaracije koji da bi zadrzali pozicije moci i svoje udobne fotelje ne prezaju ni od izdaje svog naroda.Ako su usput zaveli neke kvalitetne ljude to je druga strana medalje...Pozdrav!
Preporuke:
1
2
168 nedelja, 13 novembar 2011 19:25
Golub
Sa stuba srama neko nam je odneo platni spisak vernih saradnika, saopštila je američka ambasada u Beogradu. Poštenom nalazaču sledi nagrada.
Preporuke:
14
0
169 nedelja, 13 novembar 2011 22:56
Ružičasti panter @ Alkar
Gospon Alkar, da se niste Vi možda šetali i lupali u šerpe za vreme časova istorije? Dobro, neću da budem previše indiskretan, ali evo podsetiću Vas na neke vladare iz "kolevke demokratije", koji su prilično stravično skončali svoj život otrovani ili obezglavljeni od dinastičkih protivnika - često sopstvene braće i sinova. Edvard "Mučenik" oko 978; Edmond II,1016; Harold I,1040; Harold II,1066; Stiven od Bloa,1096; Edvard II,1327; Ričard II i njegov brat, ubijeni zajedno 1483;Ričard III, 1485; DŽejn, ćerka Henrija VIII,zakonita pretendentkinja na presto, 1554; Čarls I, 1649. Ovo je spisak samo vladara. Izostavio sam prinčeve,pretendente na presto, razne visoke velikodostojnike,zatim progonstva, sumnjive smrti, smrti u tamnicama posle dugog zatočeništva, nabijanje na kolac, spaljivanja na lomači.
Sličan, ako ne i duži spisak bi se mogao sačiniti i za zemlju "Slobode, jednakosti i bratstva", ali ne želim previše da Vas razočaram u "evropske vrednosti".
Preporuke:
12
0
170 nedelja, 13 novembar 2011 23:07
Bili Ora samo za alkara
@alkar. Mi smi imali vladare pa smo imali mogućnost da se razračunavamo sa njima. Vi ih niste imali, pa niste mogli da ih pobijete.
Preporuke:
10
0
171 ponedeljak, 14 novembar 2011 00:11
Turas
"alkar"Dragi moj prežaljeni neprijatelju.U vašoj lijepoj je toliko demokrcije da "cili Split"sa vama nebi govorio kada bi smeli da kažete da znate ćirilicu.Verovatno bi bilo i batina.Još kada bi smeli da im kažete da su Srbi pri seobi sa Čarnojevićem kupili Baranju i zapadni Srem od vaših gospodara,postoji dokumenat"pohranjen" u Beču,verovatno bi"demokratski"završili na nekoj rvatskoj deponiji.Toliko,pa alkarite ako smete.
Preporuke:
11
0
172 ponedeljak, 14 novembar 2011 00:14
Vojvoda Vojislav
@ ALKAR

Hrvatska je demokratska država,a vodi je stranka koja 20 godina opstaje zahvaljujući promovisanju neoustaštva?

Vi ste narod koji je pojedinačno ubio najviše Srba,čime se hvalio i Maks Luburić(rekao je da ste pobili više Srba za 4 godine,nego Turci za 400),zato se ne pozivajte na demokratiju.

Srbi su državotvoran narod,za razliku od vas.
Preporuke:
13
1
173 ponedeljak, 14 novembar 2011 10:19
Serbinovo
Bili Ora samo za alkara

Nemojte, molim Vas, da tako nešto govorite "alkaru".

Njihove vladare su jele divlje svinje.

Jedan im je poludeo.

A za jedinog im kralja ne zna se ko su mu roditelji, ko su mu potomci, ko ga je krunisao i gde mu je kruna, gde je sahranjen.

Samo se zna da je taj kralj u to vreme imao najsilniju vojsku i mornaricu u Europi. Tako pišu ustaški istoričari.
Preporuke:
11
0
174 ponedeljak, 14 novembar 2011 10:38
alkar
odusevljen sam vama koji uoporno ne odgovarate na komentar več uvik o genocidnosti mog naroda.mi nismo ubili ni jednog svog vladara od kneza borbne i ljudevita posavskog,priko kralja zvonimira,mucimira,tomislava,branimira i da ne nabrajam sve vladare u hrvtaskoj povijesti koju vi ne priznajete.danasnja hrvatska je moderna ,europka i demokratska drzava. a za rat i krajinu ste sami krivi,neću van crtat.srbi imaju sva prava pa i na povratak a to je sad vas proiblem,nećete vi pod hrvatski barjak i ustav pa onda ne kukajte već zivite od socijale po srbiji i bosni kad nećete zasukanih rukava zaradit na svome koru kruva.srbi imaju predstavnike u saboru,pravo na političke partije,skole na srpskom i ćirilicu.ko je naudio svim srbima koji su se mirno reintegrirali u istočnoj slavoniji,čak mnogi sta su rusili vukovar rade u hrvatskoj policiji i da ne nabrajam sad sve srbe sta su se izjasnili kao srbi na zadnjem popisu pa im nije falila ni dlaka s glave.ko je od njih strada od prestanka rata..?
Preporuke:
1
16
175 ponedeljak, 14 novembar 2011 12:01
Bili Ora samo za alkara
@alkar.
O Tomislavu imamo podatke iz svega nekoliko povijesnih izvora:[1]
U zabilješci ispred teksta zaključaka crkvenog sabora u Split 925. godine stoji:
"...consulatu peragente in provincia Chroatorum et Dalmatiarum finibus Tamislao rege"
"...vladao je u provinciji Hrvata i granicama Dalmacija kralj Tomislav"

Na drugom mjestu, doduše ne imenom, ali titulom "kralja Hrvata" (iz 7. kanona):[2]
"Ako bi kralj Hrvata i hrvatski velikaši..."
"...rex et proceres Chroatorum"
U pismu pape Ivana X. navodi se "Tamislao, rege Chroatorum";
13. poglavlje djela Historia Salonitana Tome Arhiđakona navodi "godine Gospodnje 914. u vrijeme kneza Tomislava.";
tzv. Ljetopis popa Dukljanina ili Regnum Sclavorum, piše:
"Umjesto njega, vladao je njegov brat Tomislav... Za Tomislavova vladanja pokrene kralj Ugra imenom Atila vojsku da ga svlada. Ali je kralj Tomislav, hrabar mladić.
Sledi Nastavak.
Preporuke:
4
0
176 ponedeljak, 14 novembar 2011 12:10
Bili Ora samo za alkara
Zanimljivo je da Tomislava uopće ne spominju, primjerice, sljedeći izvori:
spis Konstantina VII. Porfirogeneta, poznat pod nazivom De administrando imperio, koji govori o Hrvatskoj tog vremena (npr. govori o ratovima Hrvata i Bugara, gdje su Bugari "poubijani svi od Hrvata")[4];
veliko djelo Ivana Lučića De regno Croatiae et Dalmatiae libri sex (Šest knjiga o kraljevstvu Hrvatske i Dalmacije) iz 1666.
Osim toga, Toma Arhiđakon izričito tvrdi da je Držislav prvi hrvatski kralj.
Dolazak na vlast i podrijetlo.
Tomislav je vjerojatno došao na vlast 914. ili ranije; jedini podatak je napomena Tome Arhiđakona, koji piše "godine Gospodnje 914. u vrijeme kneza Tomislava"[1][5]. Po Ljetopisu popa Dukljanina, Tomislav je naslijedio svog brata.
Sledi nastavak.
Preporuke:
7
0
177 ponedeljak, 14 novembar 2011 12:17
Bili Ora samo za alkara
alkar. Zaključak. Sve je toliko škrto bez izvora pa je pitanje da li i vi Hrvati ne verujete da li je Tomislav postojao? To što volite da imate kralja to vam mi Srbi ne sporimo.

Ovo je sa Vikipedije.
Preporuke:
10
0
178 ponedeljak, 14 novembar 2011 12:27
PA
Marijana Pajvančić, profesorka ustavnog prava iz Novog Sada!

Eto, profesorka ustavnog prava potpisuje proglas koji je u suprotnosti sa Ustavom! Kome ona i šta predaje? Da se ja pitam, sutra bi ta gospođa otišla sa katedre...
Preporuke:
13
3
179 ponedeljak, 14 novembar 2011 12:38
Kovač Jugović
Nojman, Gaspari, Musliu, Domonji, Sekeruš, Cincarević, Goati, Kišjuhas, Vrebalov, Grobalov, Saranovski, Kvislingovski... Jadna Srbija! A najjadnija zbog onog imena na početku spiska.
Preporuke:
10
2
180 ponedeljak, 14 novembar 2011 20:42
alkar@bili ora
upali ste u vlastitu zamku-objasnjavanjem o skrtosti podataka o tomislavu otkriste druge hrvatske kraljeve-a uporno tvrdite da hrvatska nikad nije imaLA drzavu ni kralja ni povijest.sta sad?otkud sad kraljevi i drzavnost hrvata?kako vam se to omaklo?
Preporuke:
1
12
181 ponedeljak, 14 novembar 2011 21:50
Boža
alkar,
istorija koju su napisali Hrvati o "hrvatskim velikašima" je "bogatija" od istorije npr. Rimske Imperije, istorije Francuske, Rusije ... Ako si čitao "najčuvenihe hrvatske historičare" i njihove izmišljotine o "hrvatskim velikašima", onda si, valjda, uočio, kao profesor, intelektualac, da svaka druga rečenica počinje sa "pretpostavlja se", "verovatno je", "prema nekim historičarima" ...

Nisi mi odgovorio za grb grada Sinja. Otkud na tome grbu toliko srpske simbolike? Kad nemaš odgovore - ćutiš, kao riba? A siguran sam da ne znaš ni kako je nastala reč "alkar", a koristiš je, što znači da si površan i ovde se pojavljuješ kao obični manipulator.

Ajde, probaj, da demantuješ moju tvrdnju da je prvi naziv Zagreba bio Serbinovo, zatim Vlaška ves, a da su ga Švabe zvale Agram. I da se nalazi "za bergom".

Probaj demantovati da ban Jelačić nije "položio zakletvu" pred srpskim patrijarhom Rajačićem. Jesu li sve ovo izmišljotine "velikosrba"?
Preporuke:
11
0
182 ponedeljak, 14 novembar 2011 22:26
Slobodan
Bilo je više poturica, zna se kako su prošle! Voleo bih da ovi naprave i objave spisak Šiptara- potpisnika zahteva da se Srbija ne razara, to neće naći!
Preporuke:
6
0
183 ponedeljak, 14 novembar 2011 23:42
Glas Razuma
I ovi ljudi misle da naprave neki preokret. Pa vecina njih pravi prokrete svaki dan. Da li se uopste radi o ozbiljnim ljudima? Ne verujem. Kada bi se brojalo koliko su puta pravili do sada preokrete pozavideli bi im i cirkuske akrobate, golubi prevrtaci i svi gimnasticari na svetu. Ovi politicari, javne licnosti itd. ne bi trebalo uopste smatrati pouzdanim ljudima a neke od njih ne mogu da zamislim u ulozi nekoga ko donosi bitne odluke za zemlju i narod. Neka se pojave na sledecim izborima pa videce na cemu su. Ovo je i onako samo jedna jeftina i ocigledna farsa. Da se boje za buducnost Srbije ne bi je rusili uvek kada im se ukaze prilika.
Preporuke:
5
0
184 utorak, 15 novembar 2011 01:14
Bili Ora samo za alkara
@alkar. Alkare, rekao sam da je sve toliko škrto, da verovatno ni vi ne verujete u sve to. Znači nema veze. Nikako da se nađeš u sridu.
Preporuke:
4
0
185 utorak, 15 novembar 2011 18:56
alkar@boža
pa sad,neznan sta bi reka..zagreb je 185o nasta od dva grada-kaptola i gradeca.ime je od početka zagreb..sad vi tumacite kako oćete.kao da ja sad kazen da se "pretpostavlja"da je kosovski boj bio di je i da je save bilo kako vi kazete.tako i vi pretpostavljate...a hrvatski kraljevi ivelikasi,bani,knezevi i teritorij kao drzavna zajednica je postojala i funkcionirala sta je vidljivo iz neovisnih izvora kroz povijest.ali da ja nebi duljio skoknite na vikipediju i upisite povijest hrvata.a sta se tiče sinja,po zadnji put objasnjavam-niti ima srpske heraldike ni srpske povijesti sinja i alke.alka je nastala od arapske riječi koja je kroz turski dosla do nas-HALKA.označava zvekir na vratima a u turskom slučaju uzengiju.grb grada sinaj se naslanja na alku.tri trke u aslci su na spomen na tri velika turska napada na sinjsku utvrdu i sva tri su odbijena.naziv vojvoda je u čast DUKE(vojvoda) CORONARA koji je bio mletački zapovjednik dalmacije koji je pomagao u obrani sinja 1715.
Preporuke:
0
2
186 utorak, 15 novembar 2011 18:58
alkar@bili ora
skrto i nedovoljno?!!!dovoljno je samo to sta ste vi naveli pa da ponisti sve vase velikosrpske teze o neimanju hrvatske povijesti i drzave.sami ste sebi uletili u usta.kao vi srbi imate papir i dokument za svaku vasu povijesnu"istinu"???a mitova u vas kao nigdje drugdje
Preporuke:
0
3
187 utorak, 15 novembar 2011 19:50
Dr Mihailo Kovacevic
Gledam sva ova zvucna imana , sve sama elita kulturnog i politickog zivota ove nase jadne i napacene zemlje.
Tuzno je za jedan narod kada ga sopstvena elita pred svetom blati, a jos tuznije je kada ona placena za to novcano ili u drugim vidovima usluga iz kojih ce proisteci novac.
Preporuke:
2
0
188 sreda, 16 novembar 2011 08:55
Dalibor
kompozitorka, doktor muzičkih umetnosti (Univerzitet u Mičigenu) i dobitnica Mokranjčeve nagrade :)
Ovo je sve više nego očekivana ekipa, jedino mi je žao što se na spisku našla naša vrhunska komičarka Jelisaveta Seka Sabljić... Greota.
Preporuke:
2
0
189 sreda, 16 novembar 2011 10:52
Bili Ora-samo za alkara
alkar. Ja ne mogu protiv sebe. Naveo sam ti podatke iz Vikipedije, ali ti očigledno ne čitaš. Čak i tamo piše da je ovako i onako. Nema ga u izvorima tim i tim. Pročitaj.
Nema ništa konkretno. Recimo, gde je manastir kralja Tomislava, gde je njegova freska(car Dušan je pozirao u Dečanima)...Svi spomenici kulture iz 11 i 12v. su pravoslavni...
Preporuke:
2
0
190 sreda, 16 novembar 2011 13:50
Boža
alkar
znači za grb Sinja smatraš da je slučajno uzeto da konjanik ima šubaru na glavi (baš danas prepoznatljiv simbol Sinja-siguran sam da bi ti iz sveg glasa viknuo "eno ga četnik" kada bi video nekog Sinjanina s šubarom na glavi). A iznad glave kruna, ista kao srpska šajkača, sa srednjim rogom sastavljenim od tri lista. I još k tome štit podeljen na tri dela. I to je tebi sve slučajno? Čudi me, da ti, kao intelektualac, ne primećuješ takve stvari na grbu svoga grada. Vidiš, na grbu Hrvatske ima pet kula. Jesi li ti ikad učio simboliku i njen značaj? Pročitaj malo, npr. o simbolici koja je prikazana kroz složeni lik boginje Izide.

Ovo o Zagrebu, na Vikipediji, ti je baš intelektualno. Posebno ono "Mando, dušo zagrabi!" Po tome "zagrabi" je Zagreb dobio ime!? To je čist primer kako "hrvatski historičari" od čoveka prave idiota i kakve argumente "podastire" Vikipedija.
Preporuke:
3
0
191 sreda, 16 novembar 2011 13:52
Boža
- nastavak -
Zaista, ne mogu da zamislim intelektualca kod koga takva obrazloženja i takvi argumenti prolaze. Ali vidim, ima ih! I Zagreb ti nastao u Velikoj Gorici? Mene bi bilo sramota da lupim npr. glupost da je Beograd nastao u Pančevu ili Debrcu.

Tvoja "alka" je nastala od Turaka i Arapa, ali, vidiš, naša nije. Mi kada kažemo "još jedna alka u nizu", to nama ne znači, kao kod vas Hrvata, "još jedna uzengija u nizu", ili "još jedan zvekir na vratima u nizu". Kod nas alka više asocira na oro, ili kolo, tj. igru. A još da po "tvoju alkarsku historiju" bude gore, svaki tvoj HALKAR jaše po TRI puta. Baš je to čisto HRVATSKI.
Preporuke:
5
0
192 sreda, 16 novembar 2011 22:07
slobodan 50
ako si beli orao , ostani dosledan,budi beli orao i poštuj se i ne nasedaj karlu-folirantu i slabiću.budi, bre....
Preporuke:
0
0
193 četvrtak, 17 novembar 2011 08:40
shuki
Pa zar i ti maestra???
Preporuke:
2
0
194 četvrtak, 17 novembar 2011 09:35
alkar@boža@slobodan
ja san siguran da vi mrzite sve koji nisu srbi a još više one "bivse"srbe.ne ide vam suzivot i razumijevanje drugih.ja nemam nista protiv srba i srpske drzave dok ne priđe drinu ili dunav.tada imam.sta vi imate protiv nas dok ne priđemo dunav i unu-nebi tribali imat nista.ali tu nastaje problem-vi mislite da je sve ovo nabrojano vase pa i vise i to ste pokusali devedesetih pa dobiste po glavi i još vam nije jasno kako pa se opet junačite.nasli ste stotinu opravdanja za poraze u ratovima.alka je arapska rič dosla preko turske u nas jezik a znači zvekir ili u turskom smislu uzengiju.nju gađamo jer simbolizira turskog pasu čiji konj edek je zarobljen i na njemu su bile uzengije u obliku alke.trče se tri trke jer su turci tri puta sa tri strane jurisali na grad i sva tri puta odbijeni.a ostali nazivi su ostali turski radi autentičnosti osim vojvoda(duke)u čast duke corronara koji je bio mletački zapovjednik za dalmaciju i sinj.sve ovo se stavilo i u grb grada sinja..sta tu ima srpsko?
Preporuke:
1
2
195 četvrtak, 17 novembar 2011 12:09
alkar@boža
hitno nabavite cvike,debelih stakala i veće dioptrije i pogledajte alkare-kapa na glavi nije šubara nit ima takav oblik.ono je kalpak od kunovine i nema oblik četničke šubare kako bi vi tili...ali đabe vama crtat
Preporuke:
1
2
196 petak, 18 novembar 2011 03:13
Nikola
cuvajte ovaj spisak...
Preporuke:
0
0
197 petak, 18 novembar 2011 17:50
Nikola
Svašta bih napisao ali su i to prpadnici mog naroda. Zato ih moramo demokratski i ljudski pobediti na sledećim izborima jer je njihovo delovanje protivustavno, protivzakonito i nije u interesu građana Srbije. O doslednosti da i ne govorim. Zamislite samo razočarenje ljudi koji su podržavali SPO. Vuk Drašković je doveo na vlast Ivicu Dačića i sa Natašom Kandić danas deli istu ideju
Preporuke:
1
0
198 petak, 18 novembar 2011 19:31
Konuzin
Pa nije čudo.Olbrajtova je javno rekla da je DOS-u dato 30 miliona dolara da "smakne" Slobu!Nije njima ni loše uopšte.A narod,narod je folklor,dekor,kako reče Šojić-ne oblači se oni lepo zbog sebe-nego zbog preduzeće!A kad se i ako se uspe,da mladima utuve u glavu da treba sami sebe da se stide i da su Srbi baš za sve krivi-biće sve lako!Znaju tvorci ove monstruozne politike da igraju na duge staze,jer šta bi bilo ako bi jednog dana u Srbiji bilo samo onih koji viče DA,MI SMO KRVI?A igrače na duge staze krasi strpljenje,čekaće oni da stara garda počne da "ore nebeske njive",a onda ostaju oni koji se stide svega što je srpsko!Zato je na nama,da vaspitavamo,osrbimo,i osvestimo!I to bih ja nazvao SVETIM zadatkom!
Preporuke:
0
1
199 petak, 18 novembar 2011 21:28
Boža
alkar,
zadrži ti svoju teoriju za sebe i tumačenja tvojih krivotvoraca istorije i jezika. Za alkare su najvažniji pojmovi: harambaša, serdar, vojvoda, barjak, Krajišnici, kubura, šubara (a tvoj kalpak i kunu okači mačku o rep, hajduci i njihove starešine - harambaše nikad nisu nosile te tvoje kalpake (kacige)) - sve originalni hrvatski izrazi. Vi se Hrvati, alkare, na pomen "vojvode" ledite! Odmah vam se pred očima ukazuje brada. Kako to vi Hrvati pored svoga originalnog jezika uzeste za svoju izvornu tadiciju sve turske izraze? Valjda ste umesto npr. vojvode trebali uzeti "doglavnik", umesto "barjak" - stijeg, umesto "Krajišnici" -"hajdučija pobunjenička"...

Čuveni Stojan Janković, serdar, sin Janka Mitrovića, harambaše, je 1686. oslobodio tvoj Sinj, Liku i Krbavu. I poginuo naredne godine u napadu na Duvno (mora da ga je ubio s leđa neki jezuita).
Preporuke:
3
1
200 petak, 18 novembar 2011 21:30
Boža
- nastavak -
Inače je opevan u čuvenim "hrvatskim" junačkim pesmama "Janko od Kotora i Mujin Alil", "Ženidba Stojana Jankovića", "Ropstvo Janković Stojana" i dr. koje su pevane uz "izvorni hrvatski nacionalni instrument" - gusle. Ne znam kako ti stojiš s guslama? A, vidiš, taj Stojan koji je oslobodio Sinj od Turaka, je imao dva brata "hrvata", Iliju i Zavišu. Ovaj Zaviša je bio kapetan Obrovca, a oba su oslobađali Liku i od Turaka i od Mlečana. (Ne znam gde su tada bili Hrvati, da li s Turcima, Mlečanima ili negde u Ugarskoj). Zaviša se istakao u oslobađanju Knina i tvoga Sinja, kada je i ranjen. Ali, ti sigurno nikad nisi ni čuo za Zavišu, jer to se u "hrvatskoj istoriji" ne pominje. Vidiš potomak tih Jankovića je i Vladan Desnica, srpski pisac. Nemaš ti, alkare, pojma. I zašto bih te ja mrzeo, kada vidim da nemaš pojma? Ja takve sažaljevam.
Preporuke:
4
1
201 subota, 19 novembar 2011 09:39
alkar
niko nikad nije tvrdio da u hrvatskopj povijesti nije bilo srba koji su je stvarali pa i stojan i ilija i zavisa. a pisama se uz gusle pivalo po hercegovini i bosni i srbiji a u dalmaciji gusala nema osim di je bio srpski zivalj i to male enklave oko vrlike,knina i obrovca.ja san ka dite ,tek naučio čitat, "piva" svom didu i njegovoj ekipi pisme iz pismara o andrijici simiću,tadiji senjaninu,ivi senjaninu,musi kesedžiji,marku kraljeviću.to "piva"je čitanje teksta ali ne recitiranje nego popivavanje sta je zaminjivalo zvuk gusala.i nemate vi pojma koliko je toga znan.a sta se tiče alke sve sta ste nabrojili su anadolsko-turske riči koje smo uzeli radi autentičnosti samog sjećanja na događaj iz 1715.osim "krajisnik"-ta rič nema u alci a označava zitelja krajine,bilo koje.a alkaqrska kapa nije subara-usporedite slike pa ako vam je IQ i vid barem prosječan zaključit ćete i sami.
Preporuke:
0
3
202 subota, 19 novembar 2011 09:45
Beli Orao
@Boža. Udrite Božo samo činjenicama. To ih najviše nervira. Gde ja stadoh ti produži...Nego Božo ipak ste na jednom mestu pogrešili. Mi nikad nismo imali problema sa Hrvatima. To je fin i pošten narod oko Sljemana. Mi smo uvek imali problema sa pokatoličenim Srbima koji se udvornički ponašaju vjekovima.
Madam se da ovu grešku primate drugarski.
Preporuke:
2
0
203 subota, 19 novembar 2011 11:53
Boža
alkar,
Koliko ja znam Turci nisu imali hajduke, serdare, vojvode i harambaše. Ali ako Hrvati kažu da su imali, onda mora da je istina, kao što je istina i ostalo što kažu vaši čuveni "historičari". Mislim na istinu tipa "Mando, zagrabi". Ima neki vaš stručnjak za Sinjsku alku, i on na svome sajtu, kao jedan od najvažnijih stručnih izraza za Sinjku alku, navodi pojam "Krajišnik". Mora da si ti bolji stručnjak od njega?

Moj IQ i moj vid je prosečan. Ali ti to nisu nikakvi argumenti, jer. npr. Homer je bio slep, ali je bolje od bilo koga, koji je imao izoštren vid kao ti, video Trojanski rat. Zar ne? Jer videti, ne znači samo gledati očima, nego, pored toga, slušati i logički razmišljati. Zato ti je i slovo "V" ili "V" takvog oblika.
Preporuke:
1
1
204 subota, 19 novembar 2011 11:54
Boža
- nastavak -
Ja nisam čuo, do sada, da je neki hajduk, serdar, vojvoda ili harambaša nosio turski kalpak od kunovine, ali da su nosili šubaru, nosili su. A vidiš, ovaj tvoj zemljak, koji se bavi Sinjskom alkom, kaže za taj tvoj kalpak da je to turska vojnička kapa, kaciga. Od kada Hrvati kao svoju tradiciju nose turske vojničke kape, tj. kacige? Bilo bi dobro da nas detaljnije informišeš o negovanju turskih tradicija kod Hrvata.

Pored toga malo si u zabludi oko tih anadolsko-turskih reči. Na turskom dvoru su se odlično služili srpskim jezikom. A turski jezik je relativno mlad jezik. Ako si čitao istoriju Turske valjda si uočio kada se oni prvi put pojavljuju kao neki faktor u istoriji. Vidiš, davno pre Turaka, a na području današnje Turske (Anadolije) je živeo narod koji se zvao, kako kažu istoričari, Hati. Njihov jezik se, kažu, zvao "našili". I danas, u južnoj Srbiji, kada se ljudi raspituju o drugima kažu "naši li?", znači, "govore li kao mi".
Preporuke:
1
1
205 subota, 19 novembar 2011 11:55
Boža
- nastavak -
Ja sam prijatno iznenađen da su kod tebe ostali obrisi izvorne srpske tradicije, jer znam kroz kakvu ste torturu prolazili od strane Vatikana. Sećaš li se kada su vam zabranili upotrebu narodnog jezika? Seti se samo šta su proživeli Bribirski-Zrinjski-Ozaljski. Zato te podržavam da se okreneš epskim narodnim pesmama, guslama, vojvodama, serdarima, Marku Kraljeviću i drugim našim starim vrednostima. Ako ti treba pomoć i stvarne, a za mnoge potpuno nepoznate informacije, javi se. I dobro je da si na ovom sajtu da naučiš neke tačne i logične stvari, a ne da te tamo fašisti truju nekakvim nebulozama.
Preporuke:
1
1
206 nedelja, 20 novembar 2011 00:56
SANDINISTA
@Milos
Grešiš sinak, stvarno grešiš, prema onom što znam mene više čudi Kojiino ime na ovom spisku nego ostala koja si pomenuo, jer Đuričko je poznat kao čedista odranije, isto tako i Goran Marković pa i Bora Todorović, o Seki Sabljić neću trošiti reči...
Preporuke:
2
0
207 nedelja, 20 novembar 2011 10:11
alkar@boza
eto homer nije vidio a da sad moze pročitati sta vi napisaste umro bi ponovo ...znači i turska je govorila srpski prije nego turski...jete li vi lud ili sta?a ja sinjsku alku zivim preko 50 god i znam sve o njoj avesg "stručnjaka"nebih komentirao,samo da dodam da krajisnici nisu pripadnici alke već kraja.također hvala na ponudi o obrazovanju mene kao "desteračkog srbina"..kad se to "pivalo"nije bilo radija ni tv pa se nesto drugo moralo,rera,ganga i popivavanje.nema tu srpsko niste kao ni u sinjskom grbu ili alci.muslimanskog (turskog) ima,kao dio tradicije i utjecaja.mi ni jednu srpsku rič ne koristimo-već njemacke,talijanske,hrvatske i dr.srpskih nema
Preporuke:
0
3
208 nedelja, 20 novembar 2011 11:44
Beli Orao
@alkar. Prvi zvanični jezik na Porti u vreme Mehmed Paše Sokolovića,Velikosrbina,bio je Srpski jezik.

Tek toliko da se zna. Čisto rekreativno.
Preporuke:
2
0
209 nedelja, 20 novembar 2011 14:20
Boža
alkar,
tanko ti je znanje, ograničeno, brate. Ovaj tvoj zemljak što je napravio sajt o Sinjskoj alci kaže da je ona nasleđena od Mlečana, a ti kažeš od Turaka. I vidiš za vreme vladavine Sinjem, od strane Mlečana, vladari su bili vojvode, arambaše i sl. Nisu Mlečani vladarima Sinja dvali turske titule. A to su ti bili ovi koje sam pomenuo ranije, kao npr. Stojan Janković. Vi ste pobedili Turke 1715. ali se ne zna ko je predvodio te vaše "junake" u "junačkoj bici". Kaži nam kako se zvao taj vaš vojvoda, serdar ili arambaša. Nema ga! Nigde ga ne mogu pronaći! Neću da ulazim u detalje starta i cilja, koji su vezani za Nelipiće.
Preporuke:
1
0
210 nedelja, 20 novembar 2011 14:22
Boža
- nastavak -
Mlečani su poreklom Veneti ili Vendi, tj. severni Srbi koji su nekad živeli na Baltičkom moru, pa su se kasnije spustili na jug, kao i mnogi Srbi. Po njima Venecija i nosi naziv. Isto tako su dali i prvi naziv Beča koji se zvao Vindobona, o tome govori i današnji naziv Vijena (Vena). Mlečani su najčešće bili u dobrim odnosima s Srbima, jer znaju da potiču od istog roda. Ako mi ne veruješ imaš knjigu- rečnik vendsko-poljski, pogledaj ga, za 90% reči ti neće biti potreban prevod, ako znaš srpski jezik. Nazivi rodbine su potpuno isti. Srpski vladari su se često orođavali s Mlečanima. Osim toga pogledaj čuveni toranj u Pizi, tj. Piši, koji po vama pada, ali po Venetima Piša se diže i ima kolena isto kao i rodoslov, a toranj je podignut na čuvenom Rasenskom (Etrurskom) svetilištu. O poreklu i istoriji ovih Rasena (Etruraca) Rimski senat je doneo odluku da se uništi sva literatura. Šta misliš zašto?
Preporuke:
2
0
211 nedelja, 20 novembar 2011 14:26
Boža
- nastavak -
Da li znaš da je čuveni kompozitor Bela Bartok bio Srbin? Sigurno ti je i ovo čudno i smešno? E vidiš, taj Srbin je na kraju života išao u Tursku da proučava narodnu muziku, i to u grad Adana u Anadoliji, čije ime potiče od Hata čiji se jezik, kao što rekoh, zvao "našili". Šta misliš da je Srbin išao u Tursku da proučava turski jezik i kulturu? Alkaru, zaboravljeni Srbine, ti nešto pokušavaš, što je za poštovanje, ali te mnogo ograničava vernost Vatikanu tj. lažno hrvatstvo. Zato su ti uzaludni napori koje ulažeš,jer se krećeš stranputicom.
Preporuke:
1
0
212 nedelja, 20 novembar 2011 22:38
alakr@boza
e moj sjor,nema vajde od rasprave s vama.alka je viteska igra po porijeklu iz mletaka i trčala se u puno gradova i na različite načine ali se samo očuvala u sinju izvorna kakva je bila prije skoro 3oo g.niko nije reka da je turska nego je od turaka uzeto simbolički(kao sjećanje na pobjedu nad njima)vokabular i nazivi,konj edek,orma i oprema.svi nazivi su većinom turski i hrvatski.OPREMA NA ALKARIMA JE VOJNA ODORA MLETAČKO-SINJSKIH RATNIKA I OFICIIRA STA SU RATOVALI POD SINJEM.nista tu srpsko nema i samo podmećete.vojvoda je titula plemića iz mletaka koji je bio providur za dalmaciju-duke corronaro -a ne srpski naziv za neki vojni čin ili polozaj.pričate gluposti.
Preporuke:
0
2
213 nedelja, 20 novembar 2011 22:40
alkar@boža
a to da su mleci bili srbi to je naučna fantastika kao i da su tračani,iliri i huni bili srbi po porijeklu sta nedavno neki vas napisa na ovom sajtu... a sta da van ja kao profesor povijesti kazen na to?nista.
Preporuke:
0
2
214 ponedeljak, 21 novembar 2011 00:24
Vladimir Jevtić
"Ne pada sneg da pokrije breg, nego da svaka zverka pokaže svoj trag." (narodna izreka)
Sve nekrst do nekrsta!
Veliki POZDRAV za Đorđa i celu ekipu!!!
Preporuke:
0
0
215 ponedeljak, 21 novembar 2011 10:46
Beli Orao
@Slobodan 50. Tek sam sada video Vaš komentar. Beli je uvek Beli. Ovde mogu da iznosim samo činjenice makar one i ne bile lepe čak i za nas. Alkar otprilike voli što je sa nama u društvu. Oni nemaju ovakve sajtove.

@Alkar. Vidi kartu Srbije iz 814 godine, ali pre toga spremi nitroglicerin.
Preporuke:
1
0
216 ponedeljak, 21 novembar 2011 21:46
alkar@bili ora
biće su je crtali vasi velikosrbi.da li je i beč na njoj kao srpski grad ili je čak srbija do londona?kakve to ima veze-pa bila je i hrvatske do zemuna pa vise nije i neka nije.a rimsko carstvo je bilo u srbiji prije srba pa i ilirija sa ilirima,pa i turci.ko sve ovde nije pravio drzavu,veću ili manju i sve su se preklapale.sami vi drzite "povijesno"pravo na ovaj prostor a drugi su nasilu pokatoličeni srbi koji su srbima ukrali zemlju.nemate pojma.
Preporuke:
0
3
217 ponedeljak, 21 novembar 2011 22:47
Boža
alkar,
tvoja je istorija s brda, s dola. Ti si profesor istorije, a nisi u stanju da mi odgovoriš na konkrenta i osnovna pitanja. Znači, tvoja je istorija tip ispiranja mozgova onima kojima možeš. Ništa iz tvoje istorije nema logiku, niti ima konkretna pokrića. Zato, profesore, čitaj ove lekcije i uči. Ja nisam profesor istorije, ali sam sigurno pročitao više knjiga, koje se bave istorijom ljudskog roda, od tebe.

Čudi me da jedan čovek koji pledira da bude intelektualac može tako zaključivati. Vojvoda je "profesore istorije" srpska reč, a "duke corronaro" je mletačka. Zašto te vaše vojvode ne nose titulu "duke corronaro"? Pa ni jedan "duke corronaro" nije bio vladar Sinja. "Vojvoda" znači onaj koji vodi "voj" ili "boj", voj vodi, profesore. Vidiš kako je to prosto u srpskom jeziku? A ti možeš izmišljati šta ti je volja. Nisi mi odgovori ko je predvodio "slavnu bitku Hrvata protiv Turaka u Sinju" 1715. g. Ne znaš!!!
Preporuke:
0
0
218 ponedeljak, 21 novembar 2011 22:49
Boža
- nastavak -
A ovo oko Veneta, Tračana, Ilira, Dačana i Huna je potpuno jasno, i tačno. Nisi čitao istoriju starijih istoričara (čak ni hrvatskih), ne poznaješ srpski jezik, ne znaš srpsku višebožačku religiju, i onda ti je teško sve to shvatiti. Sve ovo, a time i cela istorija, za tebe postaju "špansko selo". Ti si istoriju naučio da od nje živiš, a ne da spoznaš i govoriš istinu. To je osnovna razlika između tebe i mene. Rekao sam ti, uzmi vendsko-poljski rečnik, pogledaj kako su Veneti govorili i biće ti jasno. Ono što sam ti napisao za Pizu (Pišu) proveri, pa reci šta nije tačno. Neću sada da te zamaram sa Galilo Galilejem i Đordanom Brunom.
Preporuke:
0
0
219 ponedeljak, 21 novembar 2011 22:50
Boža
- nastavak -
Glavni trački bog se zvao Savazios, što znači bog Sava (to je opšte poznato profesore), a Boginja Majka kod Tračana se zvala Kibala ili Keva (i danas Srbi za majku kažu "keva"). Otuda i naziv Cibalija-Vinkovci. Za toga tračkog boga Savaziosa se smatra da je prvi izmislio kotač (točak), a on je prikazivan s prva tri ispružena prsta, a druga dva savijena. Mogu ti objasnti i šta to simbolički znači. Isti takav položaj prstiju imaš i na levoj ruci egipatske boginje Izide i kod Rasena (Etruraca). Ne znaš ko je bio čuveni Spartak koji je žario i palio po Apeninskom poluostrvu, ili rimski car Maksimilajan Tračanin. Taj je pravio pohod na Rim. A Tračani i Dačani su bili veoma blizak narod koji je govorio sličnim jezikom, kao vi ikavci i mi štokavci.
Preporuke:
0
0
220 ponedeljak, 21 novembar 2011 22:51
Boža
- nastavak -
O Ilirima valjda si nešto učio iz te tvoje historije. I kod njih je, kao i kod Tračana, zmija igrala važnu ulogu, a kod sebe su na Helmu (kao se tada zvao Balkan) prihvatili deo izbeglica iz Iliona (Troje). Preporučujem ti da pročitaš knjigu Ferde Šišića "Kako je vizantijski car Justinijan postao Slaven", gde on trista godina kasnije "uči" Ivana Tomka Mrnavića, doktoranta teologije i jezuitu, da Justinijan nije bio Sloven sa imenom Upravda. Taj Mrnavić je objavio više knjiga koje kod "hrvatskih historičara" ne igraju nikakvu ulogu. Pročitaj ih, pa ćeš biti svestan i svojih predaka. On u svojim knjigama ruši vašu "slavnu historiju" i pokzauje da ste katoličenjem Srba postali Hrvati.
Preporuke:
0
0
221 ponedeljak, 21 novembar 2011 22:52
Boža
- nastavak -
O Hunima dovoljno je reći da su štitili Slovene - Srbe (jer su i Lužiči Srbi-Srbi, kao što su to bili i Ljutići i Bodrići) kada su napadani od Vizantije. Je li ti to poznato? AtIla-Bič Božiji-Munja-Sv. Ilija Gromovnik!! A brat njegovog oca se, kažu istoričari, zvao Oktar (pročitaj to otpozadi, jer je tako u mnogo slučajeva prekarajana i skrivana istorija, dobijaš Ratko). Sin, koji ga je nasledio, se zvao Ilek, a drugi sin Dengizić (Dengizik). Ovo baš zvuči germanski ili turski!!! Ima tu još, ali ovo, ipak, nije kurs istorije da bih ti sve potanko objašnjavao.
Preporuke:
0
0
222 utorak, 22 novembar 2011 16:52
Beli Orao
@Boža. Ma nije profa, al` nema veze.
Preporuke:
0
0
223 utorak, 22 novembar 2011 19:46
alkar @boza
zaista ste dobro rekli da ovo nije kurs istorije već pamfletizam za slatko smijanje do suza.DUKE je vojvoda a CORNARO je prezime.bilo mu je ime girolamo i bio je mletački providur za dalmaciju-koji je 1686 oslobodio sinj od turaka a 1715 pomagao obranu od turskih napada.sama riječ DUKE ili vojvoda je engleskog(anglo-saksonskog) porijekla pa ma sta vi mislili...u njegovu čast se zapovjednik alkara zove" vojvoda".bitku pod sinjem je vodio meletački časnik i fra pavao vučković a ne stojan janković kako primisljate iako je on vodio gerilski rat s turcima u okolici livna i duvna.i savjet vama-nemojte vise nikad nikome govorit ono sta ste napisali u prethodnim komentarima o svesrbima i povijesti njihovoj..tuzno i tragično.odgovora nedostojno.
Preporuke:
0
0
224 sreda, 23 novembar 2011 00:21
Boža
alkar,
samo se ti smej. Ja sam samo rekao da tvoj pojam za koji si vezao sinjsku alku "duke corronaro" je mletački pojam. I da je besmisleno da mletačke reči prevodiš na turske (koje su doneli Srbi, kako piše, na sajtu o sinjskoj alci, tvoj zemljak) i da ti onda pojmovi prevedeni s mletačkog na turski jezik predstavljaju "hrvatsku tradiciju". Je li tu šta sporno? Međutim, sada, tvoj navedeni pojam, više nije "corronaro", već CORNARO. Evo i ja se smejem. Pukoh od smeha. Jesi li primetio šta si napisao pre, a šta sada? Čovek, istoričar, pomešao prezime i medicinski termin. I onda se još praviš ... I ti potvrđuješ pravilo koje je izrekao Jovan Dučić da Hrvati nisu hrabri zato što se ničega ne boje, već zato što se ničega ne stide. O pisanju ličnih imenica malim slovima neću ni na raspravljam, jer je to, možda, u duhu "hrvatskog jezika". Ja sam mislio da je taj tvoj "duke corronaro" neki "ban hrvatskog srca".
Preporuke:
0
0
225 sreda, 23 novembar 2011 00:22
Boža
- nastavak -
Je li ti taj predvodnik hrabrih hrvatskih bojovnika Vučković Pavle ili Pavao? Meni se čini da je Pavle, ali je to vaš manir da svakog Srbina na bilo koji način prikažete Hrvatom. Kad ti je Corronaro mogao postati Cornaro, onda i Pavle može postati Pavao. Pa taj ti je fra Pavle doneo u Sinj iz Bosne dokumenta pisana ćirilicom. Je li to "hrvatska ćirilica", odnosno "žensko pismo"? Zašto vam je potrebno da toliko kradete istoriju, kulturu, tradiciju, toliko falsifikujete i lažete?

Na vašim sajtovima koji koji opisuju tu "veliku pobedu hrvatske države" uopšte ne pominju Pavla kao značajnu osobu u tome događaju 1715. g. Naprotiv, pominju da je presudnu ulogu odigrala slika Gospe Sinjske koju je naslikao neki Mlečanin-franjevac Bernardo Gornizai.

Osim toga oni navode da je vojskom komandovao providur Zorzi Balbi. Eto, i ovog puta se kačiš za neke besmislice, a ne raspravljaš i ne osporavaš ponuđene činjenice.
Preporuke:
0
0
226 sreda, 23 novembar 2011 09:54
alkar@boža
duke cornaro je pravo ime,vjerovatno, a spor je u tome ste je u jednoj ispravi ,kojom on daruje zemlju franjevcima u sinju,spominje kao corronaro(arheoloski muzej u zadru).to "krivo"prezime se spominje još samo par puta u ispravama grada i crkve u sinju.i mislim da je to nebitno jer sustina ostaje ista. sinj su,naveo sam to prije,branili sinjani pod vodstvom fra pavla vučkovića i mletačkog časnika.mislio sam da je to dovoljno da se shvati situacija.ali u pravu ste,taj časnik je bio providure(titula-upravitelj) balbi.i nemojte vise s tim pamfletima o svima na svitu kao o bivsim srbim,a i to na koji način-čitanje imena odostraga???!!!!a neznate da je nabukodonosorov dvorski pisac bio SRBIN(mozda i svi narodi mezopotamije)po imenu OMOM ROPAK.ako to niste znali ostavite se tumačenja povijesti.
Preporuke:
0
0
227 sreda, 23 novembar 2011 13:02
Beli Orao
@Boža. Stvarno ste "nehumani". Iznošenje istine na tako činjeničan način za alkara je ravno samoutepanciji.
Preporuke:
0
0
228 sreda, 23 novembar 2011 14:04
alkar@thinking@boza
da vas poducim-pogresnim čitanjem jednog slova doslo je do toga da se dugo godina posljednji hrvatski kralj petar(poginuo na gozdu ili petrovoj gori u bitci protiv mađara)nazivao sVačić,a u stvari je bio sNačić-toliko o vasim "argumentima i istinom" drugim nebulozama pamfletitstičkog tipa kao npr.rič vojvoda da je srpskog porijekla i da znači "vodi vojsku"..mozda ste vi to tako i logično pretpostavili pa vam je kao vojvoda u alci sibol srpstva.vojvoda je ,u anglosaksonskom značenju DUKE upravitelj vojvodstva(nekog područja sta mu ga daje kralj zbog nekih zasluga) A NAJPOZNATIJI VOJVODA JE VOJVODA OD YORKA..od te riči je nastala i VOJVODINA kao vojvodstvo(koje ste vi proglasili srpskim vojvodstvom i posrbljavali tri puta-za čarnojevića,kolonizacijom 45.g i u devedesetima izbjeglicama iz bosne i hrvatske).duke cornaro je dugo godina u sinju izgovaran i pisan corronaro,u govoru alkarskog vojvode prije par god je spomenut upravo pod tim imenom.a sinj ne zovemo sinj nego vareš.čudno a?
Preporuke:
0
0
229 sreda, 23 novembar 2011 14:33
Boža
alkar,
jesi li zaključio da zloupotrebljavaš istorijske činjenice? Čemu ti to služi?

Ni za jednog Švabu, ili Kineza neću reći da je Srbin. Ali za onog,ili one, za koje činjenice govore da su Srbi, ili da su bili Srbi, to ću govoriti, pa makar oni, nekad ili sada, bili Hrvati, Muslimani, Mađari itd. Zato tvrdim da je Mehmed paša Sokolović bio Srbin, kao i Skenderbeg, kao i Nikola Tesla, Ruđer Bošković, Bela Bartok, Kusturica i mnogi drugi za koje ti ne deliš moje mišljenje.

Onaj, jezuita, Ivan Tonko Mrnavić, koga sam ti prethodno pomenuo, u svojoj knjizi kaže: "Već šest meseci mori me teška bolest, no još me većma boli nesreća, što mi već trista godina progoni moju nekoć slavnu obitelj, kojoj su "sadidi" i "pradidi" bili SRPSKI VLADARI. Ovo je on govorio hiljadu šesto dvadeset i neke godine. Primera je bezbroj. O krstaškim ratovima, koji su tutnjali ovim prostorima, i čiji su se stvarni ciljevi često razilazili s proklamovanim, neću ni da govorim. To su bila vremena gora nego današnja.
Preporuke:
0
0
230 sreda, 23 novembar 2011 14:33
Boža
- nastavak -
Uostalom, valjda znaš kako su Zrinski i Frankopani ostali bez glave, od strane "milostivog" vladara.

Pogrešno misliš da želim nekoga na silu naterati da bude Srbin. Ne, to je stvar svakog pojedinca. Moj je cilj samo razobličavanje istorijskih smicalica i enigmatskih štoseva, koliko je to u mojoj moći. Nadam se da ti je poznato da su mnoge stvari kroz istoriju skrivane. Ne zaboravi da je istorija, koju ti sada prezentuješ, pisana u tzv. "mračnom veku", ne onda kada je stvarana. Tako je i Porfirogenit objavljen sedam vekova kasnije nego što je napisao svoju vizantijsku istoriju. Zato su, često, na meti bile knjige i biblioteke, one u Rimu, i one u Aleksandriji, kao i u Beogradu. Nemci su nedavno vratili Srbima knjige koje su opljačkali za vreme 2. sv. rata. U čijem je interesu bilo njihovo "slučajno" uništavanje? Nećeš, valjda da mi sporiš da je Rimski senat doneo zakon o zabrani knjiga o Rasenima (Etrurcima) i da je nestalo 20 tomova knjiga o Rasenima tek tako.
Preporuke:
0
0
231 sreda, 23 novembar 2011 14:34
Boža
- nastavak -
A vidiš, ti Raseni su dali ime Jadranskom moru.

Tvoj pristup istoriji je, po mome mišljenju, pogrešan. Treba da kreneš od činjenice da je čovek, ovakav kao što je danas, formom i suštinom, postojao još pre 40 hiljada godina. I treba da znaš da je klima na Zemlji, do savremenog doba, mnogo više uticala na migracije stanovništva nego u novom veku. Tako je do 10-tak hiljada godina pne Evropa bila zakovana ledom, kada se taj led topio, te dolazi do pokreta stanovništva iz Inđije (kako kažu srpske narodne pesme), gde je zavladala vrućina da je pucala zemlja. Nije slučajno da je srpski kalendar najstariji na svetu (nisam ga ja izmislio), a počinje 5508. g. pne, odnosno od godine kada je kroz Đerdap isteklo Panonsko more, nije slučajno da je Vinčansko pismo najstarije pismo na svetu, i mnoge druge stvari nisu slučajne. Istorija ima svoj kontinuitet, ništa nije nestalo da bi sve počelo iz početka, čak ni posle čuvenih Potopa.
Preporuke:
0
0
232 sreda, 23 novembar 2011 14:36
Boža
- nastavak -
Evo npr. Dunav se pre zvao Črna, izvire ispod Švarcvalda (Crna šuma) i uvire u Crno more. Logično je da je ove nazive davao jedan isti narod, a da su ga drugi samo prevodili, zar ne?

I ovo, oko čitanja unazad. Trebalo bi da ti je poznato da su ljudi nekad pisali reči s leva na desno, a treba da ti je poznato i da su majstori prepisivačine grešili nenamerno i namerno, tako da se jedna te ista ličnost, premetanjem slova, pojavljuje u imenima koja, uopšte, ne liče na stvarno ime.

Dosta je bilo. Pozdrav tebi i ostalim komentatorima, kao i administratoru, jer smo, možda, prividno skrenuli s teme, jer i LDP-u istorija počinje od kasnog srednjeg veka, i to po germanskoj istorijskoj školi.
Preporuke:
0
0
233 četvrtak, 24 novembar 2011 09:08
alkar@boza
vi znate točno godinu kad je panonsko more isteklo kroz đerdap?!hvale vrijedno i kapa do poda.idem iskidat diplomu.svaka cast.pa jel bilo sta prije srba?mozda jedino dinaosauri,paprati i amebe.vjerovatno vi srbi niste ni bili na zemlji u doba kad je počeo zivot na zemlji nego ste vi još stariji narod,mozda ste pali s marsa.mozda ste vi bezvremenski narod?nista mi ne rekoste za mezopotamijskog pisca OMOM ROPAK,začudi me da to ne spomenuste,jer citanje naopakao je krunski dokaz srpskog porijekla mezopotamijskog naroda.ja nemogu virovat na koji način vi zloupotrebljavate povijesne činjenice jer njima manipulirate i pamfletirate u velikosrpskoj matrici.čudi me da vas BILI ORA nije još jednom podrža u kako kaze nehumanom unistavanju mene i mojih stavova i tumačenja povijesne istine.ima vrimena,vas dva gospodina ste mi osvjezili dan,prepričavsi ovo mom profesoru,dr sci,katedra u zg,čovik se do suza nasmija.ganuli ste me gospodo.samo naprid.tema je zanimljivija od naslova.
Preporuke:
0
0
234 četvrtak, 24 novembar 2011 11:52
alkar@boza
kazete da su prepisivači znali "namerno ili nemamerno" krivo prepisivati ili tumačiti im ena -pa sta je onda čudno da se corronaro javlja kao i cornaro ili obratno.skačete sami sebi u usta.taj princip vama vridi samo ako je za srpsku stvar...
Preporuke:
0
0
235 četvrtak, 24 novembar 2011 18:14
Beli Orao
Božo prijatelju pa ti u sridi praviš sridu.
Preporuke:
0
0
236 petak, 25 novembar 2011 09:00
alkar@bili ora
sridu u sridi je moguće(znam da ne zvuči tako)napravit isto ka i RUPU U RUPI.znan da ne zvuči ali je moguće.grezo je da van ja sad to nacrtan,neće pustit administrator,ali pametni ste vi dositit ćete se kako i kad se to radi i napravi.
Preporuke:
0
0
237 petak, 25 novembar 2011 21:47
Beli Orao
alkar. Pa to sam ti i rek`o. Vidiš li šta to pravi čovek. Bušan si k`o sito.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner